Karadeniz Ekonomik İşbirliği Başkanlığı artık Ukrayna'da

Ukrayna Dışişleri Birinci Bakan Yardımcısı Vadim Pristayko, KEİ Dönem Başkanlığını Türkiye Dışişleri Bakan Yardımcısı Ahmet Yıldız'dan devraldı.

Haber Giriş Tarihi: 29.06.2017 20:49
Haber Güncellenme Tarihi: 29.06.2017 20:49
https://www.qha.com.tr/

Ukrayna, Karadeniz Ekonomik İşbirliği (KEİ) Örgütü dönem başkanlığını Türkiye'den devraldı.

156071

Bugün, 29 Haziran tarihinde, İstanbul’da, Karadeniz Ekonomik İşbirliği Örgütü 36. Dışişleri Bakanları Konseyi Toplantısı yapıldı.

Toplantıya Türkiye, Ukrayna, Yunanistan, Moldova, Azerbaycan, Arnavutluk, Rusya, Ermenistan, Romanya, Sırbistan, Bulgaristan ve Gürcistan’dan temsilciler iştirak etti.

Toplantının sonunda düzenlenen devir teslim töreniyle Ukrayna Dışişleri Birinci Bakan Yardımcısı Vadim Pristayko, KEİ Dönem Başkanlığını Türkiye Dışişleri Bakan Yardımcısı Ahmet Yıldız'dan devraldı.

Ukrayna Dışişleri Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, Ukrayna’nın KEİ Dönem Başkanlığının “Barışa, istikrara ve refaha doğru” sloganı altında geçeceği ifade edildi.