
Türkiye Cumhuriyeti, Suriye'nin başkenti Şam'daki büyükelçiliğini yeniden faaliyete geçirdi. Moritanya'nın başkenti Nuakşot'ta Büyükelçi olarak görev yapan Burhan Köroğlu, Türkiye'nin Şam Büyükelçiliği Geçici Maslahatgüzarı olarak atandı. Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Burhan Köroğlu'na yeni görevini tebliğ etti.
Böylece Türkiye'nin Şam Büyükelçiliğinde Türk bayrağı göndere çekilerek; 12 yıl aradan sonra elçilik faaliyetleri yeniden başlamış oldu.
HAKAN FİDAN, TÜRK BAYRAĞINI PAYLAŞTI
Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Türkiye'nin Şam Büyükelçiliğinin faaliyetlerine tekrar başladığını duyurdu. Sosyal medyadan açıklama yapan Fidan, "hayırlı olsun" sözlerini paylaştı.
Şam Büyükelçiliğimiz, faaliyetlerine tekrar başladı. Hayırlı olsun. pic.twitter.com/ZnLW9vWjOX
— Hakan Fidan (@HakanFidan) December 14, 2024