
Afganistan'ın Kalat şehrindeki istihbarat binası önünde bomba yüklü araçla saldırı düzenlendi.
Afganistan İçişleri Bakanlığı Sözcüsü Nasrat Rahimi, basına verdiği demeçte saldırıda 15 ölü ve 66 yaralının bulunduğunu duyurdu.
Saldırıyı Taliban üslenirken; hayatının kaybedenler arasında iki polis olduğu ve diğer yaralıların tamamının sivillerden oluştuğu öğrenildi.
İçişleri Bakanlığı Sözcüsü Rahimi'ye göre, ölü sayısının artması muhtemel gözüküyor.