Hainlerin bozgunu telsiz konuşmalarına yansıdı

Türkiye Hakkari'de üs bölgesine saldırı hazırlığı yaptıkları sırada güvenlik güçlerince açılan ateşte 17 teröristin etkisiz hale getirilmesinin ardından bölücü terör örgütünün yaşadığı bozgun, konuşmalarına yansıdı.

Haber Giriş Tarihi: 12.07.2016 11:14
Haber Güncellenme Tarihi: 12.07.2016 11:14
https://www.qha.com.tr/

Türkiye’de 8 Temmuz'da Hakkari'nin Şemdinli ilçesindeki Habeşli üs bölgesine saldırı hazırlığındayken tespit edilen, Tahtataş Tepesi'nde son hazırlıklarını yaptıkları sırada tank, zırhlı muharebe araçları ve havanlarla gerçekleştirilen nokta atışlarla 17 teröristin etkisiz hale getirilmesinden bir gün sonra teröristlerin telsiz konuşmaları ortaya çıktı.

Buna göre terör örgütünün "Rüstem" kod adlı sözde medya savunma alanları sorumlusu Fehmi Atalay ile "Kemal" kod adlı sözde Avaşin-Basyan eyalet sorumlu yardımcısı Ahmed Daloha arasındaki konuşmada Atalay'ın, saldırı hazırlığındaki teröristlere güvenlik güçlerinin ateş açıldığını belirtmesi üzerine Daloha, "Nasıl ya, salak mı bunlar? Keklik gibi avlandılar yani öyle mi?" şeklinde konuştu. 

Güvenlik güçlerinin yoğun ateşi sonucu teröristlerin roket dahi atamadığının anlaşıldığı telsiz konuşmalarında, işte  şu ifadeler yer aldı:

"- Kemal: Tank ve toplarla yoğun ateş gelmiş. Karşılık bile verememişler.

- Rüstem: Tamam.

- Kemal: Saldırı başarılı olmayınca unsurlar geri çekilmiş ama çekilirken de üstlerine top mermileri düşmüş.

- Rüstem: Zayiat ne olmuş?

- Kemal: İki gruptan da haber alınamıyor.

- Rüstem: Tamam. Salaklar öldü demek ki. Arkadaşlara söyle, hava saldırılarına çok dikkat dikkat etsinler. Hava saldırıları çok etkili oluyor, tedbir alsınlar.

- Kemal: Tamam, tamam söylerim. "