Kırım’da köpek öldüren iki kişiye dörder yıl hapis cezası

Haber Giriş Tarihi: 09.09.2010 14:39
Haber Güncellenme Tarihi: 09.09.2010 14:39
https://www.qha.com.tr/
KEFE/FEODOSİYA, 09.09.2010 (QHA) – Kefe Mahkemesi, komşusunun köpeğini çalan ve yiyen iki Koktebel sakinini dörder yıl hapis cezasına mahküm etti. Kefe şehri internet sitesinin, Savcı Yardımcısı Oksana Fomina’ya atıfta bulunarak verdiği habere göre, köpeği öldüren iki suçlu da dörder yıl hapse çarptırıldı, ancak sanıklardan birinin yaşının küçük olması göz önünde bulundurularak suçlular ikişer yıl şartlı hapis cezasına mahküm edildiler.14 Nisan gecesi Koktebel’de yaşayan biri 18, diğeri 25 yaşında iki kişi komşusunun köpeğini öldürdü, yedi, derisini de çöp kutusuna attı. Gençler, açlık çektikleri için olayı gerçekleştirdiklerini ileri sürdü. Emniyet görevlileri ilk başta hayvanlara karşı şiddet uygulama suçundan dava açmayı planlıyordu, ancak yeterince delilin toplanmaması nedeniyle hırsızlık suçundan sorumluluğa çekildi.Yunus Kırımlı QHA