Azerbaycan'ın II. Karabağ Savaşı'nda zafer kazanması sonrası imzalanan ateşkes anlaşması gereği Ermeniler bir bir Karabağ'ın Azerbaycan'a bırakılan kısımlarını terk ediyor. Ateşkes anlaşması gereği 1 Aralık 2020'de Laçın şehrini boşaltması gereken Ermeniler Ağdam ve Kelbecer'de olduğu gibi evleri ve binaları yakıyor.
Karabağ'da imzalanan ateşkes anlaşmasıyla 1 Aralık'ta Laçın'ı terk etmesi gereken Ermeniler, evlerini ateşe vermeye başladı. Azerbaycan'ın tarihi zaferi sonrası Ermeniler, Karabağ'da işgal ettikleri bölgeleri boşaltırken, vandallık ve barbarlık örneği sergiliyor. Rus basınına yansıyan haberlerde Ermenilerin Laçın'daki evleri ateşe verdiği görüntüler yayımlandı. İşte o görüntüler:
AZERBAYCAN ASKERİ, ERMENİLERE İNSANLIK DERSİ VERMİŞTİ!
Karabağ’da Azerbaycan’ın zaferiyle sonuçlanan ateşkes anlaşması sonrası Ermeniler, işgal ettikleri bir çok bölgeyi boşaltıyor. Karabağ’ın Ağdam kentinde zamanında bölgeyi terk edemeyen Ermenilere Azerbaycan askerleri tarafından insanlık dersi verildi. Azerbaycan askeri, sivillerin taşınmasına müsamaha gösterdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Ermeniler şimdi de Laçın'ı ateşe veriyor
Ermeniler şimdi de Laçın'ı ateşe veriyor
Azerbaycan'ın II. Karabağ Savaşı'nda zafer kazanması sonrası imzalanan ateşkes anlaşması gereği Ermeniler bir bir Karabağ'ın Azerbaycan'a bırakılan kısımlarını terk ediyor. Ateşkes anlaşması gereği 1 Aralık 2020'de Laçın şehrini boşaltması gereken Ermeniler Ağdam ve Kelbecer'de olduğu gibi evleri ve binaları yakıyor.
Karabağ'da imzalanan ateşkes anlaşmasıyla 1 Aralık'ta Laçın'ı terk etmesi gereken Ermeniler, evlerini ateşe vermeye başladı. Azerbaycan'ın tarihi zaferi sonrası Ermeniler, Karabağ'da işgal ettikleri bölgeleri boşaltırken, vandallık ve barbarlık örneği sergiliyor. Rus basınına yansıyan haberlerde Ermenilerin Laçın'daki evleri ateşe verdiği görüntüler yayımlandı. İşte o görüntüler:
AZERBAYCAN ASKERİ, ERMENİLERE İNSANLIK DERSİ VERMİŞTİ!
Karabağ’da Azerbaycan’ın zaferiyle sonuçlanan ateşkes anlaşması sonrası Ermeniler, işgal ettikleri bir çok bölgeyi boşaltıyor. Karabağ’ın Ağdam kentinde zamanında bölgeyi terk edemeyen Ermenilere Azerbaycan askerleri tarafından insanlık dersi verildi. Azerbaycan askeri, sivillerin taşınmasına müsamaha gösterdi.
https://www.youtube.com/watch?v=Zd80XnK9yis&feature=youtu.be&ab_channel=qhavideoSon Haberler