AB Temsilcisi Mogherini: "ABD, Nükleer Anlaşma'ya bağlı kalacak"
AB Temsilcisi Mogherini: "ABD, Nükleer Anlaşma'ya bağlı kalacak"
Avrupa Birliği Dışişleri ve Güvenlik Politikaları Yüksek Temsilcisi Federica Mogherini, bugün yani 13 Haziran'da yaptığı açıklamada, ABD'nin tüm aksi itirazlara rağmen, 2015 yılında İran ile imzanan Nükleer Anlaşma'ya bağlı kalacağından emi
Haber Giriş Tarihi: 13.06.2017 17:31
Haber Güncellenme Tarihi: 13.06.2017 17:31
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Avrupa Birliği Dışişleri ve Güvenlik Politikaları Yüksek Temsilcisi Federica Mogherini, bugün yani 13 Haziran'da yaptığı açıklamada, ABD'nin tüm aksi itirazlara rağmen, 2015 yılında İran ile imzanan Nükleer Anlaşma'ya bağlı kalacağından emin olduğunu ifade etti.
Anlaşma işlediği sürece bu durumdan kuşku duymadığını söyleyen Mogherini, "Eminim ki ABD, yeniden değerlendirmenin ardından akıllıca bir karara varacak. Yani bu da halihazırda düzgün işlemekte olan anlaşmanın devam edeceği anlamını taşıyor." şeklinde konuştu.
Barış konferansı için bulunduğu Norveç'in Oslo kentinde konuşan Mogherini, "Her halükarda Avrupa Birliği anlaşmaya olan garantimizin devam ettiğini ve buna bağlı kalacağımızı garanti edecektir. Bu açıdan İran ile olan karşılıklı yükümlüklerimiz devam ediyor." ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
AB Temsilcisi Mogherini: "ABD, Nükleer Anlaşma'ya bağlı kalacak"
Avrupa Birliği Dışişleri ve Güvenlik Politikaları Yüksek Temsilcisi Federica Mogherini, bugün yani 13 Haziran'da yaptığı açıklamada, ABD'nin tüm aksi itirazlara rağmen, 2015 yılında İran ile imzanan Nükleer Anlaşma'ya bağlı kalacağından emi
Avrupa Birliği Dışişleri ve Güvenlik Politikaları Yüksek Temsilcisi Federica Mogherini, bugün yani 13 Haziran'da yaptığı açıklamada, ABD'nin tüm aksi itirazlara rağmen, 2015 yılında İran ile imzanan Nükleer Anlaşma'ya bağlı kalacağından emin olduğunu ifade etti.
Anlaşma işlediği sürece bu durumdan kuşku duymadığını söyleyen Mogherini, "Eminim ki ABD, yeniden değerlendirmenin ardından akıllıca bir karara varacak. Yani bu da halihazırda düzgün işlemekte olan anlaşmanın devam edeceği anlamını taşıyor." şeklinde konuştu.
Barış konferansı için bulunduğu Norveç'in Oslo kentinde konuşan Mogherini, "Her halükarda Avrupa Birliği anlaşmaya olan garantimizin devam ettiğini ve buna bağlı kalacağımızı garanti edecektir. Bu açıdan İran ile olan karşılıklı yükümlüklerimiz devam ediyor." ifadelerini kullandı.
Son Haberler