Bakanlar Kurulu 13 yıl sonra ilk kez başkent dışında
Bakanlar Kurulu 13 yıl sonra ilk kez başkent dışında
Türkiye’de Bakanlar Kurulu, 13 yıl aradan sonra ilk kez Ankara dışında toplandı.
Haber Giriş Tarihi: 11.04.2016 17:19
Haber Güncellenme Tarihi: 11.04.2016 17:06
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Türkiye’de Bakanlar Kurulu, Başbakan Ahmet Davutoğlu başkanlığında Şanlıurfa'da bir araya geldi. GAP Tarımsal Eğitim Merkezinde (GAPTEM) düzenlenen toplantı, saat 14.40'da başladı.
Başbakan Ahmet Davutoğlu ile eşi Sare Davutoğlu, Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Süleyman Soylu, Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci ile Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu da Şanlıurfa'ya geldi.
Davutoğlu, 13 yıl aradan sonra ilk kez Ankara dışında toplanan Bakanlar Kurulu'na başkanlık etti. Daha önce Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın, Başbakanlık yaptığı dönemde, 4 Eylül 2003'te, Sivas Kongresi'nin yıl dönümü dolayısıyla Sivas'ta, Bakanlar Kurulu toplantısı yapılmıştı.
Başbakan Davutoğlu Kurtuluş Savaşı sırasında verdiği destansı mücadeleyle büyük kahramanlık gösteren Şanlıurfa'ya İstiklal Madalyası'nın takdim edileceği programa katılacak.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bakanlar Kurulu 13 yıl sonra ilk kez başkent dışında
Türkiye’de Bakanlar Kurulu, 13 yıl aradan sonra ilk kez Ankara dışında toplandı.
Türkiye’de Bakanlar Kurulu, Başbakan Ahmet Davutoğlu başkanlığında Şanlıurfa'da bir araya geldi. GAP Tarımsal Eğitim Merkezinde (GAPTEM) düzenlenen toplantı, saat 14.40'da başladı.
Başbakan Ahmet Davutoğlu ile eşi Sare Davutoğlu, Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Süleyman Soylu, Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci ile Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu da Şanlıurfa'ya geldi.
Davutoğlu, 13 yıl aradan sonra ilk kez Ankara dışında toplanan Bakanlar Kurulu'na başkanlık etti. Daha önce Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın, Başbakanlık yaptığı dönemde, 4 Eylül 2003'te, Sivas Kongresi'nin yıl dönümü dolayısıyla Sivas'ta, Bakanlar Kurulu toplantısı yapılmıştı.
Başbakan Davutoğlu Kurtuluş Savaşı sırasında verdiği destansı mücadeleyle büyük kahramanlık gösteren Şanlıurfa'ya İstiklal Madalyası'nın takdim edileceği programa katılacak.
Son Haberler