Dünyanın 20’den fazla ülkesinin büyükelçisi, Ukrayna’nın başkenti Kiev’de, ülkeye barış ve huzur getireceği umut edilen ağaçları dikti.
Haber Giriş Tarihi: 10.04.2016 18:19
Haber Güncellenme Tarihi: 11.04.2016 17:37
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
“Ukraynalı Yaratıcı Reformcular” adlı teşkilat tarafından gerçekleştirilen Dünya “Barış Ağaçları” sosyo-ekolojik proje kapsamında, Kiev’in Grişko Ulusal Botanik Parkı’nda 9 Nisan tarihinde Barış Bahçesi’nin açılış töreni düzenlendi.
27855
Etkinlik kapsamında, Arjantin, Estonya, Bulgaristan, Romanya, Vietnam, Irak, İran, Hindistan, Fransa, Almanya ve dünyanın başka devletlerinin Ukrayna Büyükelçileri, Ukrayna’ya barış ve huzuru getireceği umut edilen ağaçları dikti.
Katılımcılar arasında yer alan Irak’ın Ukrayna Büyükelçisi Shorsh Khalid Said, “Bu gerçekten çok ilginç bir etkinlik, hepimiz barışa ihtiyaç duyuyoruz. Ben Iraklıyım, bundan dolayı barışa büyük değer veriyorum, en önemlisi barışın olmasıdır. Kiev, her zaman Avrupa’nın yeşil başkenti olmuştur ve bugün diktiğimiz ağaçlar, bu şehrin sembolü olacak” diye kaydetti.
Etkinliğe katıldıkları ve şehrin çevre düzenlemesine gösterdikleri ilgi için Kiev sakinleri başta olmak üzere tüm Ukraynalılar adına yabancı diplomatlara teşekkür eden ünlü Ukraynalı sanatçı Oleg Skripka, “Ağaç her şeyin temelidir. İnsan ağaç gibi ruhu ile gökyüzüne, ışığa, güneşe doğru uzanıyor. Bir bitkiye yaşam vermek, anlatılması zor bir duygu. Biz, yaşam vermek için yaşıyoruz. Bizleri birleştiren etkinlikler ne kadar çok olursa, dünyada o kadar çok barış olacak” diyerek fikirlerini paylaştı.
Bir yıldan fazla bir süre devam eden “Barış Ağaçları” kampanyası, Botanik Park’ta 3. kez düzenleniyor. Ekoloji için yararlı ve doğanın korunmasında olumlu eğilimler getiren benzer inisiyatifler, Ukraynalılar arasında popüler hale geliyor.
Etkinlik organizatörleri, “Söz konusu etkinlik, insanlara doğanın bizim yaşamımızın kaynağı olduğunu hatırlatmak için düzenleniyor. Doğaya saygı duymalıyız, unutmamalıyız ve desteklemeliyiz. Eğer doğadan bir şey alıyorsak, karşılığında bir şey vermemiz gerekiyor. Doğa, kendisini koruyamadığı için korunmaya muhtaçtır” şekilde açıklamada bulundu.
Etkinlik katılımcıları, ekolojik sorunlar ve Kiev çevresinin düzenlenmesinden dolayı endişe duyan herkese benzer etkinliklere katılma çağrısı yaptı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Büyükelçiler Kiev’de Barış Bahçesi’ni açtı
Dünyanın 20’den fazla ülkesinin büyükelçisi, Ukrayna’nın başkenti Kiev’de, ülkeye barış ve huzur getireceği umut edilen ağaçları dikti.
“Ukraynalı Yaratıcı Reformcular” adlı teşkilat tarafından gerçekleştirilen Dünya “Barış Ağaçları” sosyo-ekolojik proje kapsamında, Kiev’in Grişko Ulusal Botanik Parkı’nda 9 Nisan tarihinde Barış Bahçesi’nin açılış töreni düzenlendi.
27855
Etkinlik kapsamında, Arjantin, Estonya, Bulgaristan, Romanya, Vietnam, Irak, İran, Hindistan, Fransa, Almanya ve dünyanın başka devletlerinin Ukrayna Büyükelçileri, Ukrayna’ya barış ve huzuru getireceği umut edilen ağaçları dikti.
Katılımcılar arasında yer alan Irak’ın Ukrayna Büyükelçisi Shorsh Khalid Said, “Bu gerçekten çok ilginç bir etkinlik, hepimiz barışa ihtiyaç duyuyoruz. Ben Iraklıyım, bundan dolayı barışa büyük değer veriyorum, en önemlisi barışın olmasıdır. Kiev, her zaman Avrupa’nın yeşil başkenti olmuştur ve bugün diktiğimiz ağaçlar, bu şehrin sembolü olacak” diye kaydetti.
Etkinliğe katıldıkları ve şehrin çevre düzenlemesine gösterdikleri ilgi için Kiev sakinleri başta olmak üzere tüm Ukraynalılar adına yabancı diplomatlara teşekkür eden ünlü Ukraynalı sanatçı Oleg Skripka, “Ağaç her şeyin temelidir. İnsan ağaç gibi ruhu ile gökyüzüne, ışığa, güneşe doğru uzanıyor. Bir bitkiye yaşam vermek, anlatılması zor bir duygu. Biz, yaşam vermek için yaşıyoruz. Bizleri birleştiren etkinlikler ne kadar çok olursa, dünyada o kadar çok barış olacak” diyerek fikirlerini paylaştı.
Bir yıldan fazla bir süre devam eden “Barış Ağaçları” kampanyası, Botanik Park’ta 3. kez düzenleniyor. Ekoloji için yararlı ve doğanın korunmasında olumlu eğilimler getiren benzer inisiyatifler, Ukraynalılar arasında popüler hale geliyor.
Etkinlik organizatörleri, “Söz konusu etkinlik, insanlara doğanın bizim yaşamımızın kaynağı olduğunu hatırlatmak için düzenleniyor. Doğaya saygı duymalıyız, unutmamalıyız ve desteklemeliyiz. Eğer doğadan bir şey alıyorsak, karşılığında bir şey vermemiz gerekiyor. Doğa, kendisini koruyamadığı için korunmaya muhtaçtır” şekilde açıklamada bulundu.
Etkinlik katılımcıları, ekolojik sorunlar ve Kiev çevresinin düzenlenmesinden dolayı endişe duyan herkese benzer etkinliklere katılma çağrısı yaptı.
Son Haberler