AKMESCİT/SİMFEROPİL, 30.09.2010 (QHA) – Kırım Özerk Cumhuriyeti Bakanlar Kurulu Başkanı Vasiliy Cartı, 28 Eylülde yapılan Bölgeler Partisi Kırım Şubesinin 15. Kongresinde Kırım Özerk Cumhuriyeti’nin Rusya Federasyonu ile ilişkilerini geliştireceğini söyledi. Cartı, Kırım ile Rusya arasındaki dostluğun Kırım’ın lehine işleyeceğini söyledi. Cartı’ya göre bu dostuk, Kırım ekonomisinin değişik alanlarını olumlu etkileyecek. Cartı, “Bu dostluktan Kırım’ın sosyal altyapısı da kazanır” dedi. Cartı, Kırım ile Rusya’nın Kırım’da birlikte sanayi ve sosyal amaçlı şirketleri kurmayı planladığını söyledi. Dmitriy Korsak- Osman Bayramaliyev
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Cartı: ''Rusya ile dostluk Kırım’ın lehine olur''
Cartı, Kırım ile Rusya’nın Kırım’da birlikte sanayi ve sosyal amaçlı şirketleri kurmayı planladığını söyledi.
Dmitriy Korsak- Osman Bayramaliyev
QHA
Son Haberler