Kırımoğlu ve delegeler, Tepebaşı Belediyesini ziyaret etti
Kırımoğlu ve delegeler, Tepebaşı Belediyesini ziyaret etti
Kırımoğlu ve delegeler, Dünya Kırım Tatar Kongresi (DKTK) Yönetim Kurulu Toplantısı Üçüncü oturumu sonrasında Tepebaşı Belediyesi'ni ziyaret etti.
Haber Giriş Tarihi: 31.07.2016 14:02
Haber Güncellenme Tarihi: 31.07.2016 14:28
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
DKTK Yönetim Kurulu Toplantısı Üçüncü oturumunun sona ermesinin ardından Kırım Tatar halkın milli lideri Mustafa Abdülcemil Kırımoğlu ve delegeler, Tepebaşı Belediyesi'ne gelerek Başkan Ahmet Ataç'ı ziyaret etti.
Başkan Ataç belediye meclis toplantı salonunda belediye ve Tepebaşı'nda yapılan çalışmalar ile ilgili bilgi verdi. Ardından konuklara belediyenin çalışmalarını anlatan video izletildi.
Başkan Ahmet Ataç, Kırımoğlu adına bir park yaptıklarını ifade ederek bu parkın görsellerinden oluşan tanıtımı izletildi. Parkın açılışının ise Kırımoğlu'nun bir sonraki gelişinde yapmak istediklerini kaydetti.
Video gösterimi sonrasında Mustafa Abdülcemil Kırımoğlu, Tepebaşı Belediye Başkanını çalışmalarından dolayı tebrik ederek üç dönem belediye başkanı olmasının başarısının sonucu olduğunu belirtti.
Daha sonra konuşan Eskişehir Kırım Derneği Başkanı Evren Olcay, Tepebaşı belediyesinin Kırım Tatarlarının en çok yaşadığı ilçe olduğunu kaydederek belediyenin birçok biriminde Kırım Tatarlarının görev aldığını ifade etti. Tepebaşı, Kırım Tatarları ile ilgili tüm etkinliklere Ataç’ın destek verdiğini kaydederek başkan Ataç’a teşekkür etti.
Dün gündem maddelerinin okunması ile başlayan Yönetim Kurulu Toplantısının ilk oturumunun akabinde Kırım Tatar halkın milli lideri Mustafa Abdülcemil Kırımoğlu, Eskişehir Valiliği önünde bulunan Atatürk heykelinin önüne çelenk bıraktı. Daha sonra Vali Azmi Çelik ve Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen'i ziyaret eden Kırımoğlu ve DKTK delegeleri, Odunpazarı Belediyesi ve Eskişehir Kırım Derneği katkılarıyla oluşturulan Mustafa Abdülcemil Kırımoğlu Kırım Tatar Müzesi’nin açılışını gerçekleştirdi. Açılışın ardından Anadolu Üniversitesi'nde Mustafa Abdülcemil Kırımoğlu'na üniversitede düzenlenen tören ile Fahri doktora unvanı verildi.
Toplantının ikinci oturumuna Anadolu Üniversitesi evsahipliğini yaptı.
İkinci oturumda Kırım’daki durum ve milli mesele ile ilgili yapılan faaliyetler ve görüşmeler hakkında brifing verildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kırımoğlu ve delegeler, Tepebaşı Belediyesini ziyaret etti
Kırımoğlu ve delegeler, Dünya Kırım Tatar Kongresi (DKTK) Yönetim Kurulu Toplantısı Üçüncü oturumu sonrasında Tepebaşı Belediyesi'ni ziyaret etti.
DKTK Yönetim Kurulu Toplantısı Üçüncü oturumunun sona ermesinin ardından Kırım Tatar halkın milli lideri Mustafa Abdülcemil Kırımoğlu ve delegeler, Tepebaşı Belediyesi'ne gelerek Başkan Ahmet Ataç'ı ziyaret etti.
Başkan Ataç belediye meclis toplantı salonunda belediye ve Tepebaşı'nda yapılan çalışmalar ile ilgili bilgi verdi. Ardından konuklara belediyenin çalışmalarını anlatan video izletildi.
Başkan Ahmet Ataç, Kırımoğlu adına bir park yaptıklarını ifade ederek bu parkın görsellerinden oluşan tanıtımı izletildi. Parkın açılışının ise Kırımoğlu'nun bir sonraki gelişinde yapmak istediklerini kaydetti.
Video gösterimi sonrasında Mustafa Abdülcemil Kırımoğlu, Tepebaşı Belediye Başkanını çalışmalarından dolayı tebrik ederek üç dönem belediye başkanı olmasının başarısının sonucu olduğunu belirtti.
Daha sonra konuşan Eskişehir Kırım Derneği Başkanı Evren Olcay, Tepebaşı belediyesinin Kırım Tatarlarının en çok yaşadığı ilçe olduğunu kaydederek belediyenin birçok biriminde Kırım Tatarlarının görev aldığını ifade etti. Tepebaşı, Kırım Tatarları ile ilgili tüm etkinliklere Ataç’ın destek verdiğini kaydederek başkan Ataç’a teşekkür etti.
Dün gündem maddelerinin okunması ile başlayan Yönetim Kurulu Toplantısının ilk oturumunun akabinde Kırım Tatar halkın milli lideri Mustafa Abdülcemil Kırımoğlu, Eskişehir Valiliği önünde bulunan Atatürk heykelinin önüne çelenk bıraktı. Daha sonra Vali Azmi Çelik ve Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen'i ziyaret eden Kırımoğlu ve DKTK delegeleri, Odunpazarı Belediyesi ve Eskişehir Kırım Derneği katkılarıyla oluşturulan Mustafa Abdülcemil Kırımoğlu Kırım Tatar Müzesi’nin açılışını gerçekleştirdi. Açılışın ardından Anadolu Üniversitesi'nde Mustafa Abdülcemil Kırımoğlu'na üniversitede düzenlenen tören ile Fahri doktora unvanı verildi.
Toplantının ikinci oturumuna Anadolu Üniversitesi evsahipliğini yaptı.
İkinci oturumda Kırım’daki durum ve milli mesele ile ilgili yapılan faaliyetler ve görüşmeler hakkında brifing verildi.
Son Haberler