Kuzey Kore nükleer tehdit politikasından vazgeçmiyor
Kuzey Kore nükleer tehdit politikasından vazgeçmiyor
Kuzey Kore Dışişleri Bakanı Ri Yong-ho, Kuzey Kore'nin kendisine yönelik herhangi bir tehdite karşılık en güçlü ülkelerin bile güvende olmayacağını göstermeye hazır olduğunu ifade etti.
Haber Giriş Tarihi: 27.07.2016 12:09
Haber Güncellenme Tarihi: 27.07.2016 12:07
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Kuzey Kore Dışişleri Bakanı Ri Yong-ho, Kuzey Kore'nin kendisine yönelik herhangi bir tehdite karşılık en güçlü ülkelerin bile güvende olmayacağını göstermeye hazır olduğunu ifade etti.
Anadolu Ajansı'nın haberine göre Laos'un başkenti Vientiane'deki Güneydoğu Asya Ülkeleri Birliği (ASEAN) 49. Dışişleri Bakanları Toplantısı'nda konuşan Ri, ABD'nin nükleer tehdidine karşı koyabilmek için nükleer silahlanma çalışmalarına devam ettiklerini, bu nedenle Kuzey Kore'nin her türlü yaptırıma hazır olduğunu söyledi.
ABD'den Kuzey Kore'ye yönelik herhangi bir saldırının bedelini ağır bir şekilde ödeteceklerini ileri süren Dışişleri Bakanı, aynı zamanda Birleşmiş Milletler (BM) yaptırımlarının meşruluğunu da sorgulayarak BM sözleşmesinde nükleer veya füze denemelerinin uluslararası barışı tehdit ettiğine dair herhangi bir maddenin yer almadığını iddia etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kuzey Kore nükleer tehdit politikasından vazgeçmiyor
Kuzey Kore Dışişleri Bakanı Ri Yong-ho, Kuzey Kore'nin kendisine yönelik herhangi bir tehdite karşılık en güçlü ülkelerin bile güvende olmayacağını göstermeye hazır olduğunu ifade etti.
Kuzey Kore Dışişleri Bakanı Ri Yong-ho, Kuzey Kore'nin kendisine yönelik herhangi bir tehdite karşılık en güçlü ülkelerin bile güvende olmayacağını göstermeye hazır olduğunu ifade etti.
Anadolu Ajansı'nın haberine göre Laos'un başkenti Vientiane'deki Güneydoğu Asya Ülkeleri Birliği (ASEAN) 49. Dışişleri Bakanları Toplantısı'nda konuşan Ri, ABD'nin nükleer tehdidine karşı koyabilmek için nükleer silahlanma çalışmalarına devam ettiklerini, bu nedenle Kuzey Kore'nin her türlü yaptırıma hazır olduğunu söyledi.
ABD'den Kuzey Kore'ye yönelik herhangi bir saldırının bedelini ağır bir şekilde ödeteceklerini ileri süren Dışişleri Bakanı, aynı zamanda Birleşmiş Milletler (BM) yaptırımlarının meşruluğunu da sorgulayarak BM sözleşmesinde nükleer veya füze denemelerinin uluslararası barışı tehdit ettiğine dair herhangi bir maddenin yer almadığını iddia etti.
Son Haberler