Rusya, Ukrayna’dan gelen tonlarca elmayı imha etti
Rusya, Ukrayna’dan gelen tonlarca elmayı imha etti
Rusya Federal Bitki Koruma ve Karantina Servisi (Rosselhoznadzor) Rusya’nın Tula şehrinde tonlarca elmanın gıda yaptırımları yüzünden imha edildiğini açıkladı.
Haber Giriş Tarihi: 13.04.2016 14:49
Haber Güncellenme Tarihi: 13.04.2016 14:48
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Rusya yaptırımlar nedeniyle Ukrayna’dan gelen yirmi iki ton elmayı imha etti.
Rusya Federal Bitki Koruma ve Karantina Servisi (Rosselhoznadzor) Rusya’nın Tula şehrinde tonlarca elmanın gıda yaptırımları yüzünden imha edildiğini açıklayarak, “Görsel kontrol sırasında malın Ukrayna’dan geldiği tespit edildi. Tehlikeli ürün uzmanlarının gözetimi altında Tula’daki çöp poligonunda yok edildi” diye bildirildi.
Verilen bilgiye göre söz konusu mal, 22 ton (1077 koli) elma, 6 Nisan tarihinde Belarus’tan Rusya’nın Rostov şehrine giden araçların kontrolü sırasında Rusya Federal Bitki Koruma ve Karantina Servisi (Rosselhoznadzor) ve FSB çalışanları tarafından tespit edildi.
Bilindiği gibi Rusya’da karşı yaptırımlar kapsamında ithalatına yasak getirilen gıda ürünlerinin yok edilmesi ile ilgili talimat 6 Ağustos tarihinde yürürlüğe girdi.
Rusya hükümeti, ülkeye ithalatı yasaklanan gıda ürünlerinin yok edilmesi ile ilgili kuralları 31 Temmuz tarihinde onaylamıştı. Rusya Bakanlar Kurulu, ambargo koyulan ürünleri her türlü yasal yöntemle yok etmeye izin verdi.
Daha önce de Rusya Federal Bitki Koruma ve Karantina Servisi'nin (Rosselhoznadzor), Rusya tarafından işgal edilen Kırım’da yaklaşık 5 ton hacminde Türk gıda ürününü imha ettiği bildirilmişti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Rusya, Ukrayna’dan gelen tonlarca elmayı imha etti
Rusya Federal Bitki Koruma ve Karantina Servisi (Rosselhoznadzor) Rusya’nın Tula şehrinde tonlarca elmanın gıda yaptırımları yüzünden imha edildiğini açıkladı.
Rusya yaptırımlar nedeniyle Ukrayna’dan gelen yirmi iki ton elmayı imha etti.
Rusya Federal Bitki Koruma ve Karantina Servisi (Rosselhoznadzor) Rusya’nın Tula şehrinde tonlarca elmanın gıda yaptırımları yüzünden imha edildiğini açıklayarak, “Görsel kontrol sırasında malın Ukrayna’dan geldiği tespit edildi. Tehlikeli ürün uzmanlarının gözetimi altında Tula’daki çöp poligonunda yok edildi” diye bildirildi.
Verilen bilgiye göre söz konusu mal, 22 ton (1077 koli) elma, 6 Nisan tarihinde Belarus’tan Rusya’nın Rostov şehrine giden araçların kontrolü sırasında Rusya Federal Bitki Koruma ve Karantina Servisi (Rosselhoznadzor) ve FSB çalışanları tarafından tespit edildi.
Bilindiği gibi Rusya’da karşı yaptırımlar kapsamında ithalatına yasak getirilen gıda ürünlerinin yok edilmesi ile ilgili talimat 6 Ağustos tarihinde yürürlüğe girdi.
Rusya hükümeti, ülkeye ithalatı yasaklanan gıda ürünlerinin yok edilmesi ile ilgili kuralları 31 Temmuz tarihinde onaylamıştı. Rusya Bakanlar Kurulu, ambargo koyulan ürünleri her türlü yasal yöntemle yok etmeye izin verdi.
Daha önce de Rusya Federal Bitki Koruma ve Karantina Servisi'nin (Rosselhoznadzor), Rusya tarafından işgal edilen Kırım’da yaklaşık 5 ton hacminde Türk gıda ürününü imha ettiği bildirilmişti.
Son Haberler