Sevastopol’ün esnafı valiliğin önünde miting düzenledi
Sevastopol’ün esnafı valiliğin önünde miting düzenledi
Haber Giriş Tarihi: 19.12.2006 11:01
Haber Güncellenme Tarihi: 19.12.2006 11:01
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
18 Aralık günü Sevastopol’ün 200 esnafı valiliğe gelip Omega Koyu’nda bulunan eğlence yerlerinin kaldırılması kararının iptal edilmesini istedi.
Omega Koyu sadece Sevastopollülerin değil, şehrin misafirleri arasında da en popüler eğlence yeridir. Omega Koyu’nda 500 kişiye iş sağlayan 30’a yakın bar ve restoran bulunuyor. Valilik, eğlence yerlerinin kaldırılması kararını bu eğlence yerlerinin şehrin genel yapısına uymaması ile açıkladı. Eylemciler inşaat yapabilmek için tüm belgelere sahip olduklarını ve gerekirse mahkemeye de gitmeye hazır olduklarını bildirdiler. Valilik mahkemeye gitmeye hazır. Nihai kararı Belediye Meclisi alacak.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Sevastopol’ün esnafı valiliğin önünde miting düzenledi
Omega Koyu sadece Sevastopollülerin değil, şehrin misafirleri arasında da en popüler eğlence yeridir. Omega Koyu’nda 500 kişiye iş sağlayan 30’a yakın bar ve restoran bulunuyor. Valilik, eğlence yerlerinin kaldırılması kararını bu eğlence yerlerinin şehrin genel yapısına uymaması ile açıkladı. Eylemciler inşaat yapabilmek için tüm belgelere sahip olduklarını ve gerekirse mahkemeye de gitmeye hazır olduklarını bildirdiler. Valilik mahkemeye gitmeye hazır. Nihai kararı Belediye Meclisi alacak.
Son Haberler