Türkiye Dışişleri Bakanlığı başkanlığındaki bazı bakanlıkların yetkililerinin yanı sıra sektör temsilcilerinin de yer aldığı bir heyetin, temaslarda bulanmak üzere yarın Moskova'ya gideceği bildirildi.
Haber Giriş Tarihi: 13.07.2016 16:49
Haber Güncellenme Tarihi: 13.07.2016 16:44
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Dışişleri Bakanlığından yapılan yazılı açıklamada, Rus makamlarının daveti üzerine, Türkiye ile Rusya arasında turizm alanındaki iş birliği ve ilişkilerin ele alınması amacıyla Bakanlık başkanlığında Kültür ve Turizm Bakanlığı, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı ve İçişleri Bakanlığı yetkililerinin yanı sıra sektör temsilcilerinin de yer aldığı bir heyetin, yarın Moskova’da Rus muhataplarıyla bir toplantı gerçekleştireceği kaydedildi.
Açıklamada, toplantıda, Rusya ile Türkiye arasındaki charter seferlerinin tekrar başlatılması için yapılmakta olan hazırlıklar, turistlerin güvenliği ve buna yönelik alınan tedbirler ile turizm alanındaki ilişkilerin geleceğine ilişkin yeni iş birliği alanlarının belirlenmesi amacıyla görüş alışverişinde bulunulacağı belirtildi.
Türk Hava sahasını ihlal eden Rus uçağının düşürülmesinin ardından gerilen Türkiye-Rusya ilişkileri Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın, Putin'e gönderdiği mesaj ve sonrasında gerçekleştirilen telefon görüşmesinin ardından normalleşme sürecine girmişti.
Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'in, 29 Haziran tarihinde Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile yaptığı telefon görüşmesinden sonra Türkiye ile ticari ve diğer alanlarda işbirliğinin yenilenmesi için görüşmelere başlanması konusunda hükümeti görevlendirdiği bildirilmişti. Rusya Başbakanı Dmitriy Medvedev, 30 Haziran tarihinde düzenlenen hükümet toplantısında Türkiye'ye yönelik yaptırımların kademeli olarak kaldırılacağını ifade etmişti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Türk heyet Moskovaya gidecek
Türkiye Dışişleri Bakanlığı başkanlığındaki bazı bakanlıkların yetkililerinin yanı sıra sektör temsilcilerinin de yer aldığı bir heyetin, temaslarda bulanmak üzere yarın Moskova'ya gideceği bildirildi.
Dışişleri Bakanlığından yapılan yazılı açıklamada, Rus makamlarının daveti üzerine, Türkiye ile Rusya arasında turizm alanındaki iş birliği ve ilişkilerin ele alınması amacıyla Bakanlık başkanlığında Kültür ve Turizm Bakanlığı, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı ve İçişleri Bakanlığı yetkililerinin yanı sıra sektör temsilcilerinin de yer aldığı bir heyetin, yarın Moskova’da Rus muhataplarıyla bir toplantı gerçekleştireceği kaydedildi.
Açıklamada, toplantıda, Rusya ile Türkiye arasındaki charter seferlerinin tekrar başlatılması için yapılmakta olan hazırlıklar, turistlerin güvenliği ve buna yönelik alınan tedbirler ile turizm alanındaki ilişkilerin geleceğine ilişkin yeni iş birliği alanlarının belirlenmesi amacıyla görüş alışverişinde bulunulacağı belirtildi.
Türk Hava sahasını ihlal eden Rus uçağının düşürülmesinin ardından gerilen Türkiye-Rusya ilişkileri Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın, Putin'e gönderdiği mesaj ve sonrasında gerçekleştirilen telefon görüşmesinin ardından normalleşme sürecine girmişti.
Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'in, 29 Haziran tarihinde Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile yaptığı telefon görüşmesinden sonra Türkiye ile ticari ve diğer alanlarda işbirliğinin yenilenmesi için görüşmelere başlanması konusunda hükümeti görevlendirdiği bildirilmişti. Rusya Başbakanı Dmitriy Medvedev, 30 Haziran tarihinde düzenlenen hükümet toplantısında Türkiye'ye yönelik yaptırımların kademeli olarak kaldırılacağını ifade etmişti.
Son Haberler