Azerbaycan'ın Sabirabad şehrinde 1 kişinin şarbondan zehirlenerek hayatını kaybettiği öğrenildi.
Sabirabad'da dün iki kişi yüksek ateş nedeniyle hastaneye kaldırıldı. Yapılan incelemeler sonucunda hastaların şarbon enfeksiyonuna uğradıkları belirlendi.
Teşhis sonrasında hastaların Bakü'ye gönderildikler ifade edildi. Hastalardan 60 yaşında olan kişinin bir süre sonra hayatını kaybettiği açıklandı. Diğer hastanın tedavi süreci devam ediyor.
Azerbaycan Tarım Bakanlığı, 2014'ten beri 51 kişinin şarbon enfeksiyonuna maruz kaldığı ancak ilk defa bir kişinin hayatını kaybettiğini açıkladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Azerbaycan'da 1 kişi şarbondan hayatını kaybetti
Azerbaycan'ın Sabirabad şehrinde 1 kişinin şarbondan zehirlenerek hayatını kaybettiği öğrenildi.
Sabirabad'da dün iki kişi yüksek ateş nedeniyle hastaneye kaldırıldı. Yapılan incelemeler sonucunda hastaların şarbon enfeksiyonuna uğradıkları belirlendi.
Teşhis sonrasında hastaların Bakü'ye gönderildikler ifade edildi. Hastalardan 60 yaşında olan kişinin bir süre sonra hayatını kaybettiği açıklandı. Diğer hastanın tedavi süreci devam ediyor.
Azerbaycan Tarım Bakanlığı, 2014'ten beri 51 kişinin şarbon enfeksiyonuna maruz kaldığı ancak ilk defa bir kişinin hayatını kaybettiğini açıkladı.
Son Haberler