Ukrayna’nın Ankara Büyükelçisi Andriy Sıbiga yaptığı anlamlı bir paylaşımla ilk yardımın önemine dikkat çekti. Sıbiga, "Duyarlı ve insancıl olmak çok önemli." ifadelerine vurgu yaptı.
Haber Giriş Tarihi: 21.11.2020 14:58
Haber Güncellenme Tarihi: 21.11.2020 23:19
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Ukrayna’nın Ankara Büyükelçisi Andriy Sıbiga yaptığı anlamlı bir paylaşımla ilk yardımın önemine dikkat çekti. Sıbiga, "Duyarlı ve insancıl olmak çok önemli." ifadelerine vurgu yaptı.
Ukrayna’nın Ankara Büyükelçisi Andriy Sıbiga dün büyükelçilik yakınlarında yaşanan bir olayı Twitter'dan paylaştı. Sıbiga'nın ilk yardımın hayat kurtarıcı olduğuna dikkat çektiği paylaşımında "Bugün Büyükelçiliğimizin yakınlarında biri epilepsi nöbeti geçirdi. Misyonumuzun güvenlik görevlileri hemen yardıma koştular ve tam yolun ortasında kalan kişiyi yolun kenarına çekip su verdiler ve ambulans çağırdılar." diyerek olayı aktardı.
Sıbiga söz konusu olayı aktarırken "Duyarlı ve insancıl olmak çok önemli." ifadelerinin altını çizdi.
Twitter is purging a lot of spam/scam accounts right now, so you may see your follower count drop
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Büyükelçi Sıbiga'dan anlamlı paylaşım
Ukrayna’nın Ankara Büyükelçisi Andriy Sıbiga yaptığı anlamlı bir paylaşımla ilk yardımın önemine dikkat çekti. Sıbiga, "Duyarlı ve insancıl olmak çok önemli." ifadelerine vurgu yaptı.
Ukrayna’nın Ankara Büyükelçisi Andriy Sıbiga yaptığı anlamlı bir paylaşımla ilk yardımın önemine dikkat çekti. Sıbiga, "Duyarlı ve insancıl olmak çok önemli." ifadelerine vurgu yaptı.
Ukrayna’nın Ankara Büyükelçisi Andriy Sıbiga dün büyükelçilik yakınlarında yaşanan bir olayı Twitter'dan paylaştı. Sıbiga'nın ilk yardımın hayat kurtarıcı olduğuna dikkat çektiği paylaşımında "Bugün Büyükelçiliğimizin yakınlarında biri epilepsi nöbeti geçirdi. Misyonumuzun güvenlik görevlileri hemen yardıma koştular ve tam yolun ortasında kalan kişiyi yolun kenarına çekip su verdiler ve ambulans çağırdılar." diyerek olayı aktardı.
Sıbiga söz konusu olayı aktarırken "Duyarlı ve insancıl olmak çok önemli." ifadelerinin altını çizdi.
Son Haberler