Ermenistan bölgeden çekilse de sivilleri öldürmeye devam ediyor!
Ermenistan bölgeden çekilse de sivilleri öldürmeye devam ediyor!
İşgalci Ermenistan ordusunun döşediği mayınlar sivilleri öldürmeye devam ediyor. Azerbaycan Başsavcılığın tarafından, Ermenistan işgalinden kurtarılan Füzuli'ye bağlı bir köyde Ermenistan güçlerince döşenen mayının patlaması sonucu 4 Azerbaycanlı sivilin yaşamını yitirdiği bildirildi.
Haber Giriş Tarihi: 28.11.2020 21:01
Haber Güncellenme Tarihi: 28.11.2020 21:01
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
İşgalci Ermenistan ordusunun döşediği mayınlar sivilleri öldürmeye devam ediyor. Azerbaycan Başsavcılığın tarafından, Ermenistan işgalinden kurtarılan Füzuli'ye bağlı bir köyde Ermenistan güçlerince döşenen mayının patlaması sonucu 4 Azerbaycanlı sivilin yaşamını yitirdiği bildirildi.
Azerbaycan’ın 27 Eylül’den 10 Kasım’a kadar sürdürdüğü tarihi Karabağ Harekatının ardından varılan anlaşmaya göre Ermenistan, yeniden Azerbaycan'ın olan toprakları terk etse de sivilleri canından etmeye devam ediyor. Azerbaycan Başsavcılığından bugün yapılan açıklama ile işgalden kurtarılan Füzuli ilinin Aşağı Seyitahmetli köyünde bir aracın üzerinden geçtiği mayının patlaması sonucu araçtaki 4 sivilin hayaını kaybettiği kaydedildi.
ERMENİSTAN'IN DÖŞEDİĞİ MAYINLAR ÖLDÜRMEYE DEVAM EDİYOR
Açıklama ile patlayan mayının, 21 Ekim'de Ermenistan işgalinden kurtarılan Aşağı Seyitahmetli köyüne, bölgeden çekilen Ermenistan güçlerince döşendiği ve anti tank mayını olduğu bildirildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Ermenistan bölgeden çekilse de sivilleri öldürmeye devam ediyor!
İşgalci Ermenistan ordusunun döşediği mayınlar sivilleri öldürmeye devam ediyor. Azerbaycan Başsavcılığın tarafından, Ermenistan işgalinden kurtarılan Füzuli'ye bağlı bir köyde Ermenistan güçlerince döşenen mayının patlaması sonucu 4 Azerbaycanlı sivilin yaşamını yitirdiği bildirildi.
İşgalci Ermenistan ordusunun döşediği mayınlar sivilleri öldürmeye devam ediyor. Azerbaycan Başsavcılığın tarafından, Ermenistan işgalinden kurtarılan Füzuli'ye bağlı bir köyde Ermenistan güçlerince döşenen mayının patlaması sonucu 4 Azerbaycanlı sivilin yaşamını yitirdiği bildirildi.
Azerbaycan’ın 27 Eylül’den 10 Kasım’a kadar sürdürdüğü tarihi Karabağ Harekatının ardından varılan anlaşmaya göre Ermenistan, yeniden Azerbaycan'ın olan toprakları terk etse de sivilleri canından etmeye devam ediyor. Azerbaycan Başsavcılığından bugün yapılan açıklama ile işgalden kurtarılan Füzuli ilinin Aşağı Seyitahmetli köyünde bir aracın üzerinden geçtiği mayının patlaması sonucu araçtaki 4 sivilin hayaını kaybettiği kaydedildi.
Açıklama ile patlayan mayının, 21 Ekim'de Ermenistan işgalinden kurtarılan Aşağı Seyitahmetli köyüne, bölgeden çekilen Ermenistan güçlerince döşendiği ve anti tank mayını olduğu bildirildi.
Son Haberler