Eskrim turnuvasında Türkiye'yi temsil eden Minito şampiyon oldu!
Eskrim turnuvasında Türkiye'yi temsil eden Minito şampiyon oldu!
Martino Minuto, Türkiye'yi temsil ettiği Taşkent'teki eskrim turnuvasından şampiyon döndü!
Haber Giriş Tarihi: 07.09.2019 13:09
Haber Güncellenme Tarihi: 04.10.2019 15:20
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Özbekistan'ın başkenti Taşkent'te düzenlenen eskrim turnuvasında Türkiye'yi temsilen katılan Martino Minuto, şampiyon olarak, altın madalyanın sahibi oldu.
RUS RAKİBİNİ 15-8 SKORLA MAĞLUP ETTİ
Taşkent’te 5 Eylül 2019 tarihinde gerçekleştirilen Uluslararası Satellite Turnuvası’nda, Türkiye'yi flöre branşında temsil eden eskrimci Martino Minuto, finalde mücadele ettiği Rus rakibi Troshin'i 15-8 yenerek altın madalya kazandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Eskrim turnuvasında Türkiye'yi temsil eden Minito şampiyon oldu!
Martino Minuto, Türkiye'yi temsil ettiği Taşkent'teki eskrim turnuvasından şampiyon döndü!
Özbekistan'ın başkenti Taşkent'te düzenlenen eskrim turnuvasında Türkiye'yi temsilen katılan Martino Minuto, şampiyon olarak, altın madalyanın sahibi oldu.
RUS RAKİBİNİ 15-8 SKORLA MAĞLUP ETTİTaşkent’te 5 Eylül 2019 tarihinde gerçekleştirilen Uluslararası Satellite Turnuvası’nda, Türkiye'yi flöre branşında temsil eden eskrimci Martino Minuto, finalde mücadele ettiği Rus rakibi Troshin'i 15-8 yenerek altın madalya kazandı.
Son Haberler