SON DAKİKA
Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Fahrettin Koca: Aşı programında yeni gruba geçildi

Sağlık Bakanı Koca, aşı programında yeni gruba geçildiğini açıkladı. 60 yaş üzeri vatandaşların eşleri ile randevu alarak aşılarını yaptırabileceğini söyleyen Bakan Koca, bazı risk gruplarının da aşılama çalışmasına dahil edildiğini duyurdu.

Haber Giriş Tarihi: 28.03.2021 11:26
Haber Güncellenme Tarihi: 28.03.2021 11:26
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Fahrettin Koca: Aşı programında yeni gruba geçildi

Sağlık Bakanı Koca, aşı programında yeni gruba geçildiğini açıkladı. 60 yaş üzeri vatandaşların eşleri ile randevu alarak aşılarını yaptırabileceğini söyleyen Bakan Koca, bazı risk gruplarının da aşılama çalışmasına dahil edildiğini duyurdu.

Türkiye Cumhuriyeti Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, aşılama programında yeni gruba geçildiğini duyurdu. Dün Twitter hesabından açıklamalarda bulunan Bakan Koca, "Aşısı sisteme tanımlanmış olan vatandaşlarımız 60 yaş üzeri vatandaşlarımız eşleri ile birlikte randevu alarak aşılarını olabilecekler. Ayrıca bazı risk grupları da programa dahil edildi." dedi.

Ayrıca, Fahrettin Koca, "Morbid obez, malign tümörü olan kanser ve diyaliz hastaları, down sendromu ve immuno supresif tedavi alanlar öncelikli aşı sistemine tanımlandı" açıklamasında bulundu.

AŞILAMA SAYILARINDA SON DURUM

Türkiye'de aşılananların sayısı 14 bin 652'yi geçti, 2. doz aşı uygulananların sayısı ise 6 bin 435'i aştı. Aşılamanın en fazla yapıldığı il ise 2 milyon 278 binden fazla sayı ile İstanbul oldu.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.