Grekoromen Güreş Turnuvası’nda üç madalya Kırımlı sporculara
Grekoromen Güreş Turnuvası’nda üç madalya Kırımlı sporculara
Kırımlı güreşçiler,U-15 Grekoromen Güreş Ligi Turnuvası'nda üç madalya kazandı. Ukrayna’nın Odesa kentinde 6 Kasım 2020’de gerçekleşen turnuvaya Edem Gaziyev, Nazirşo Mirzoyev ve Seydamet Usmanov katıldı.
Haber Giriş Tarihi: 07.11.2020 20:14
Haber Güncellenme Tarihi: 07.11.2020 20:14
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Kırımlı güreşçiler,U-15 Grekoromen Güreş Ligi Turnuvası'nda üç madalya kazandı. Ukrayna’nın Odesa kentinde 6 Kasım 2020’de gerçekleşen turnuvaya Edem Gaziyev, Nazirşo Mirzoyev ve Seydamet Usmanov katıldı.
Odesa'da 6 Kasım 2020’de düzenlenen müsabakalarda, güreşçiler Edem Gaziyev ve Nazirşo Mirzoyev'in altın madalya kazandığı, Seydamet Usmanov'un ise bronz madalya aldığı öğrenildi.
Kırım Haber Ajansına (QHA) açıklamalarda bulunan Kırım Özerk Cumhuriyeti Güreş Federasyonu Başkan Yardımcısı Imran Useinov, “Odesa’da yapılan yarışmaya Kırım’dan gelen dört güreşçi kayıt edildi, ancak sadece üçü katılabildi. Ben yarışmayı canlı yayında izledim. Gençler özellikle turnuva için geldiler, kendileri Kırım’da oturuyor, kimi Bahçesaray’da, kimi Sudak’ta.” ifadeleri kullandı.
Hepsi 15 yaşındaki genç şampiyonlar 57 ve 85 kg ağırlık kategorilerinde yarıştı. Edem Gaziyev tüm müsabakalarda rakiplerini en yüksek puanlarla yendi. Useinov, güreşçilerin başarılarını, “Gaziyev rakiplerine tek bir puan bile vermedi. Bir altın madalya daha kazanan Nazirşo Mirzoyev ilk müsabakayı kaybetti ama finalde kazandı.” sözleriyle yorumladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Grekoromen Güreş Turnuvası’nda üç madalya Kırımlı sporculara
Kırımlı güreşçiler,U-15 Grekoromen Güreş Ligi Turnuvası'nda üç madalya kazandı. Ukrayna’nın Odesa kentinde 6 Kasım 2020’de gerçekleşen turnuvaya Edem Gaziyev, Nazirşo Mirzoyev ve Seydamet Usmanov katıldı.
Kırımlı güreşçiler,U-15 Grekoromen Güreş Ligi Turnuvası'nda üç madalya kazandı. Ukrayna’nın Odesa kentinde 6 Kasım 2020’de gerçekleşen turnuvaya Edem Gaziyev, Nazirşo Mirzoyev ve Seydamet Usmanov katıldı.
Odesa'da 6 Kasım 2020’de düzenlenen müsabakalarda, güreşçiler Edem Gaziyev ve Nazirşo Mirzoyev'in altın madalya kazandığı, Seydamet Usmanov'un ise bronz madalya aldığı öğrenildi.
Kırım Haber Ajansına (QHA) açıklamalarda bulunan Kırım Özerk Cumhuriyeti Güreş Federasyonu Başkan Yardımcısı Imran Useinov, “Odesa’da yapılan yarışmaya Kırım’dan gelen dört güreşçi kayıt edildi, ancak sadece üçü katılabildi. Ben yarışmayı canlı yayında izledim. Gençler özellikle turnuva için geldiler, kendileri Kırım’da oturuyor, kimi Bahçesaray’da, kimi Sudak’ta.” ifadeleri kullandı.
Hepsi 15 yaşındaki genç şampiyonlar 57 ve 85 kg ağırlık kategorilerinde yarıştı. Edem Gaziyev tüm müsabakalarda rakiplerini en yüksek puanlarla yendi. Useinov, güreşçilerin başarılarını, “Gaziyev rakiplerine tek bir puan bile vermedi. Bir altın madalya daha kazanan Nazirşo Mirzoyev ilk müsabakayı kaybetti ama finalde kazandı.” sözleriyle yorumladı.
Son Haberler