KKTC'deki mühimmat yangını: Başbakan Tatar'dan Türkiye'ye teşekkür
KKTC'deki mühimmat yangını: Başbakan Tatar'dan Türkiye'ye teşekkür
Haber Giriş Tarihi: 12.09.2019 21:10
Haber Güncellenme Tarihi: 04.10.2019 14:24
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) Başbakanı Ersin Tatar, Girne'nin doğusunda bulunan askeri bölge içerisindeki cephanelikte çıkan yangından sonra meydana gelen patlamalarla ilgili Başbakanlık binasında basın toplantısı düzenledi.
Dün gece 01.30 dolaylarında Girne Arapköy yakınlarında bulunan Mühimmat Bölük Komutanlığında nedeni henüz tespit edilemeyen patlamaların meydana geldiğini belirten Tatar, olay gerçekleşir gerçekleşmez yetkili personelin bölgeye sevk edildiğini ifade etti.
Tatar, bu noktada Kıbrıs Türk Barış Kuvvetleri Komutanlığı, Güvenlik Kuvvetleri Komutanlığı, Polis, İtfaiye ve Sivil Savunma ekiplerinin olaya müdahale ettiğini ifade ederek, "Bu müdahalenin ardından saat 02.00 dolaylarında patlama bölgesi çevresinde çıkan yangınlar kontrol altına alınmış, olay bölgesinin emniyeti tam olarak sağlanmıştır. Sabah 05.00 itibarıyla ise patlamalar durmuştur. Bu talihsiz olay sonucunda hiçbir can kaybı yaşamamamız en büyük tesellimizdir." dedi.
TATAR: "TÜRKİYE'DEN BİR HEYET ADA'YA GELDİ"
KKTC Sağlık Bakanlığının ortaya koyduğu veriler ışığında 12 kişinin acil servise getirildiğini, 9 kişinin ayakta tedavi edilerek taburcu edildiğini ve hafif yaralı 3 kişinin ise halen hastanede müşahede altında tutulduğunu söyleyen Tatar, onların da birkaç saat içinde taburcu olmalarının beklendiğini kaydetti.
Tatar, "Gerekli tetkik ve incelemeleri yapmak üzere Türkiye'den bir heyet Ada'ya geldi. Bu bağlamda Genelkurmay Başkanı Orgeneral Yaşar Güler ve Milli Savunma Bakanı Hulusi Akar'a teşekkür ediyoruz." dedi. Ankara'dan bu işin uzmanı kişilerin geldiğinin altını çizen Tatar, olay bölgesinde patlamamış bir mühimmat olup olmadığına onların karar vereceğini ancak temkinli olmanın faydalı olacağını söyledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
KKTC'deki mühimmat yangını: Başbakan Tatar'dan Türkiye'ye teşekkür
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) Başbakanı Ersin Tatar, Girne'nin doğusunda bulunan askeri bölge içerisindeki cephanelikte çıkan yangından sonra meydana gelen patlamalarla ilgili Başbakanlık binasında basın toplantısı düzenledi.
Dün gece 01.30 dolaylarında Girne Arapköy yakınlarında bulunan Mühimmat Bölük Komutanlığında nedeni henüz tespit edilemeyen patlamaların meydana geldiğini belirten Tatar, olay gerçekleşir gerçekleşmez yetkili personelin bölgeye sevk edildiğini ifade etti.
Tatar, bu noktada Kıbrıs Türk Barış Kuvvetleri Komutanlığı, Güvenlik Kuvvetleri Komutanlığı, Polis, İtfaiye ve Sivil Savunma ekiplerinin olaya müdahale ettiğini ifade ederek, "Bu müdahalenin ardından saat 02.00 dolaylarında patlama bölgesi çevresinde çıkan yangınlar kontrol altına alınmış, olay bölgesinin emniyeti tam olarak sağlanmıştır. Sabah 05.00 itibarıyla ise patlamalar durmuştur. Bu talihsiz olay sonucunda hiçbir can kaybı yaşamamamız en büyük tesellimizdir." dedi.
TATAR: "TÜRKİYE'DEN BİR HEYET ADA'YA GELDİ"KKTC Sağlık Bakanlığının ortaya koyduğu veriler ışığında 12 kişinin acil servise getirildiğini, 9 kişinin ayakta tedavi edilerek taburcu edildiğini ve hafif yaralı 3 kişinin ise halen hastanede müşahede altında tutulduğunu söyleyen Tatar, onların da birkaç saat içinde taburcu olmalarının beklendiğini kaydetti.
Tatar, "Gerekli tetkik ve incelemeleri yapmak üzere Türkiye'den bir heyet Ada'ya geldi. Bu bağlamda Genelkurmay Başkanı Orgeneral Yaşar Güler ve Milli Savunma Bakanı Hulusi Akar'a teşekkür ediyoruz." dedi. Ankara'dan bu işin uzmanı kişilerin geldiğinin altını çizen Tatar, olay bölgesinde patlamamış bir mühimmat olup olmadığına onların karar vereceğini ancak temkinli olmanın faydalı olacağını söyledi.
Son Haberler