Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin Lefke ilçesinde şehitler için anma töreni düzenlendi.
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nin Lefke ilçesinde yer alan Kemal Özalper Şehitliği'nde kurtuluşunun 45'inci yıl dönümü dolayısıyla Lefke şehitleri için bir anma töreni düzenlendi.
Kemal Özalper Şehitliği'nde düzenlenen törende, Şehitler Anıtı'na çelenk konuldu, şehitler anısına saygı duruşunda bulunuldu, saygı atışı yapıldı ve İstiklal Marşı okundu. Ardından anıt özel defteri imzalandı.
Törene, Lefke Kaymakamı adına Güzelyurt Kaymakamı Savaş Orakçıoğlu, Lefke Belediye Başkanı Aziz Kaya, bazı milletvekilleri, Kıbrıs Türk Barış Kuvvetleri ve Güvenlik Kuvvetleri Komutanlığından temsilciler katıldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
KKTC, Lefke şehitlerini andı
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin Lefke ilçesinde şehitler için anma töreni düzenlendi.
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nin Lefke ilçesinde yer alan Kemal Özalper Şehitliği'nde kurtuluşunun 45'inci yıl dönümü dolayısıyla Lefke şehitleri için bir anma töreni düzenlendi.
Kemal Özalper Şehitliği'nde düzenlenen törende, Şehitler Anıtı'na çelenk konuldu, şehitler anısına saygı duruşunda bulunuldu, saygı atışı yapıldı ve İstiklal Marşı okundu. Ardından anıt özel defteri imzalandı.
Törene, Lefke Kaymakamı adına Güzelyurt Kaymakamı Savaş Orakçıoğlu, Lefke Belediye Başkanı Aziz Kaya, bazı milletvekilleri, Kıbrıs Türk Barış Kuvvetleri ve Güvenlik Kuvvetleri Komutanlığından temsilciler katıldı.
Son Haberler