Özbekistan Dışişleri Bakanı Kamilov, Bakan Çavuşoğlu ile görüştü
Özbekistan Dışişleri Bakanı Kamilov, Bakan Çavuşoğlu ile görüştü
Özbekistan Dışişleri Bakanı Kamilov, Bakan Çavuşoğlu ile görüştü
Haber Giriş Tarihi: 06.08.2019 16:35
Haber Güncellenme Tarihi: 01.10.2019 16:55
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Özbekistan Dışişleri Bakanı Abdulaziz Kamilov, Ankara'ya gelerek 11'inci Büyükelçiler Toplantısı'nın onur konuğu oldu.
Özbekistan Dışişleri Bakanı Kamilov, Türk mevkidaşı Mevlüt Çavuşoğlu ile bir araya gelerek iki ülke arasındaki işbirliğine dair görüşmelerde bulundu. İki bakanın görüşmesi sonrasında "2020-2021 İşbirliği Planı" imzalandı.
Konu ile ilgili Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, sosyal medya hesabından şu açıklamaları paylaştı:
"Özbekistan Dışişleri Bakanı Abdulaziz Kamilov’a 11'inci Büyükelçiler Konferansı'na katılımından dolayı teşekkür ediyorum. Kardeş ve stratejik ortak Özbekistan’la ilişkilerimizi her alanda eşitlik ve ortak fayda temelinde derinleştiriyoruz. Bugün imzaladığımız 2020-2021 İşbirliği Planı bunun somut bir adımıdır."
Bakan Çavuşoğlu, Özbekistan'ı Azerbaycan'da yapılacak Türk Konseyi toplantısında görmek istediklerini de ifade etti.
KAMİLOV, TİKA'YI ZİYARET ETTİ
Bakan Abdulaziz Kamilov, Ankara'da Türk İşbirliği ve Koordinasyon Ajansı Başkanlığını da (TİKA) ziyaret etti. TİKA başkan vekili Serdar Kayalar ile görüşen Kamilov, Özbekistan'da 1992'den beri yapılan yatırımlardan duyduğu memnuniyeti ifade etti.
Kamilov ayrıca eski TİKA başkan yardımcısı Mehmet Süreyya Er'in Özbekistan'a Büyükelçi olarak atanmasından memnuniyet duyduklarını belirtti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Özbekistan Dışişleri Bakanı Kamilov, Bakan Çavuşoğlu ile görüştü
Özbekistan Dışişleri Bakanı Kamilov, Bakan Çavuşoğlu ile görüştü
Özbekistan Dışişleri Bakanı Abdulaziz Kamilov, Ankara'ya gelerek 11'inci Büyükelçiler Toplantısı'nın onur konuğu oldu.
Özbekistan Dışişleri Bakanı Kamilov, Türk mevkidaşı Mevlüt Çavuşoğlu ile bir araya gelerek iki ülke arasındaki işbirliğine dair görüşmelerde bulundu. İki bakanın görüşmesi sonrasında "2020-2021 İşbirliği Planı" imzalandı.
Konu ile ilgili Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, sosyal medya hesabından şu açıklamaları paylaştı:
"Özbekistan Dışişleri Bakanı Abdulaziz Kamilov’a 11'inci Büyükelçiler Konferansı'na katılımından dolayı teşekkür ediyorum. Kardeş ve stratejik ortak Özbekistan’la ilişkilerimizi her alanda eşitlik ve ortak fayda temelinde derinleştiriyoruz. Bugün imzaladığımız 2020-2021 İşbirliği Planı bunun somut bir adımıdır."
Bakan Çavuşoğlu, Özbekistan'ı Azerbaycan'da yapılacak Türk Konseyi toplantısında görmek istediklerini de ifade etti.
KAMİLOV, TİKA'YI ZİYARET ETTİBakan Abdulaziz Kamilov, Ankara'da Türk İşbirliği ve Koordinasyon Ajansı Başkanlığını da (TİKA) ziyaret etti. TİKA başkan vekili Serdar Kayalar ile görüşen Kamilov, Özbekistan'da 1992'den beri yapılan yatırımlardan duyduğu memnuniyeti ifade etti.
Kamilov ayrıca eski TİKA başkan yardımcısı Mehmet Süreyya Er'in Özbekistan'a Büyükelçi olarak atanmasından memnuniyet duyduklarını belirtti.
Son Haberler