Suudi Arabistan gerekçesiz olarak Türk tırlarını 12 gündür bekletiyor!
Suudi Arabistan gerekçesiz olarak Türk tırlarını 12 gündür bekletiyor!
S. Arabistan gerekçesiz olarak Türk tırlarını 12 gündür bekletiyor!
Haber Giriş Tarihi: 29.08.2019 17:00
Haber Güncellenme Tarihi: 01.10.2019 17:29
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
73 Türk tırı, yaklaşık 2 haftadır hiçbir gerekçe göstermeksizin Suudi Arabistan makamlarınca gümrükte bekletiliyor.
Suudi Arabistan yönetimi, 73 Türk tırını yaklaşık 2 haftadır hiçbir gerekçe göstermeksizin gümrükte bekletiyor. Basın mensuplarına konuşan Türk şoförler, İskenderun Limanı'ndan çıktıktan sonra 17 Ağustos'ta Suudi Arabistan'ın kuzeybatısından Kızıldeniz'e açılan Duba Limanı'na ulaştıklarını ifade etti.
TÜRK YETKİLİLER, ŞOFÖRLERLE İRTİBAT HALİNDE
Şoförler rutin kontrollerin ardından limanın yanında bulunan ve etrafı tel örgülerle çevrili boş sahaya yönlendirildiklerinİ, hiçbir gerekçe gösterilmeksizin bekletildikleri bu sahada ikinci haftalarını doldurmak üzere olduklarını belirtti.
Hava şartları nedeniyle birkaç kişinin rahatsızlık geçirdiğini vurgulayan şoförler, Türkiye'nin Riyad Büyükelçiliği ve Cidde Başkonsolosluğu yetkililerinin kendileriyle irtibat halinde olduğunu kaydetti.
Gerekçesiz uygulamalarına yenisini ekleyen Suudi Arabistan, aynı limana 21 Temmuz'da ulaşan 85 Türk tırını hiçbir gerekçe göstermeden 12 gün bekletip daha sonra geçişlerine izin vermişti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Suudi Arabistan gerekçesiz olarak Türk tırlarını 12 gündür bekletiyor!
S. Arabistan gerekçesiz olarak Türk tırlarını 12 gündür bekletiyor!
73 Türk tırı, yaklaşık 2 haftadır hiçbir gerekçe göstermeksizin Suudi Arabistan makamlarınca gümrükte bekletiliyor.
Suudi Arabistan yönetimi, 73 Türk tırını yaklaşık 2 haftadır hiçbir gerekçe göstermeksizin gümrükte bekletiyor. Basın mensuplarına konuşan Türk şoförler, İskenderun Limanı'ndan çıktıktan sonra 17 Ağustos'ta Suudi Arabistan'ın kuzeybatısından Kızıldeniz'e açılan Duba Limanı'na ulaştıklarını ifade etti.
TÜRK YETKİLİLER, ŞOFÖRLERLE İRTİBAT HALİNDEŞoförler rutin kontrollerin ardından limanın yanında bulunan ve etrafı tel örgülerle çevrili boş sahaya yönlendirildiklerinİ, hiçbir gerekçe gösterilmeksizin bekletildikleri bu sahada ikinci haftalarını doldurmak üzere olduklarını belirtti.
Hava şartları nedeniyle birkaç kişinin rahatsızlık geçirdiğini vurgulayan şoförler, Türkiye'nin Riyad Büyükelçiliği ve Cidde Başkonsolosluğu yetkililerinin kendileriyle irtibat halinde olduğunu kaydetti.
SUUDİ ARABİSTAN GEREKÇESİZ UYGULAMALARINI YİNELİYORGerekçesiz uygulamalarına yenisini ekleyen Suudi Arabistan, aynı limana 21 Temmuz'da ulaşan 85 Türk tırını hiçbir gerekçe göstermeden 12 gün bekletip daha sonra geçişlerine izin vermişti.
Son Haberler