Türkiye ile Azerbaycan arasında kimlik ile seyahatin tarihi belli oldu!
Türkiye ile Azerbaycan arasında kimlik ile seyahatin tarihi belli oldu!
Türkiye ile Azerbaycan arasında kimlik ile seyahate ilişkin Emniyet Genel Müdürlüğünden açıklama yapıldı. Emniyet Genel Müdürlüğü, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Türkiye ile Azerbaycan artık daha yakın" ifadelerini kullandı.
Haber Giriş Tarihi: 16.03.2021 19:50
Haber Güncellenme Tarihi: 16.03.2021 19:50
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Türkiye ile Azerbaycan arasında kimlik ile seyahate ilişkin Emniyet Genel Müdürlüğünden açıklama yapıldı. Emniyet Genel Müdürlüğü, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Türkiye ile Azerbaycan artık daha yakın" ifadelerini kullandı.
Emniyet Genel Müdürlüğü, Türkiye ile Azerbaycan arasında kimlikle seyahatin başlayacağı tarihi duyurdu. Emniyet Genel Müdürlüğünün sosyal medya hesabından bugün yapılan açıklamada, "İki devlet tek millet. Türkiye ile Azerbaycan artık daha yakın... İki ülke vatandaşları, 1 Nisan 2021'den itibaren karşılıklı ziyaretlerde yeni tip kimlik kartı ile seyahat edebilecek. Vizesiz ikamet süresi 30 günden 90 güne çıkartıldı" diye bildirildi.
BAKAN ÇAVUŞOĞLU DUYURMUŞTU
Türkiye Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, 10 Aralık 2020'de Türkiye ile Azerbaycan arasında kimlik ile seyahate ilişkin müjdeyi duyurmuştu. Çavuşoğlu, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, "Kardeşim Azerbaycan Dışişleri Bakanı Ceyhun Bayramov'la imzaladığımız protokolle Türkiye-Azerbaycan arasında çok yakında sadece kimlik kartımızla seyahat edebileceğiz. Tek Millet İki Devlet'e de bu yakışır! Hayırlı olsun!" diye bildirmişti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Türkiye ile Azerbaycan arasında kimlik ile seyahatin tarihi belli oldu!
Türkiye ile Azerbaycan arasında kimlik ile seyahate ilişkin Emniyet Genel Müdürlüğünden açıklama yapıldı. Emniyet Genel Müdürlüğü, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Türkiye ile Azerbaycan artık daha yakın" ifadelerini kullandı.
Türkiye ile Azerbaycan arasında kimlik ile seyahate ilişkin Emniyet Genel Müdürlüğünden açıklama yapıldı. Emniyet Genel Müdürlüğü, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Türkiye ile Azerbaycan artık daha yakın" ifadelerini kullandı.
Emniyet Genel Müdürlüğü, Türkiye ile Azerbaycan arasında kimlikle seyahatin başlayacağı tarihi duyurdu. Emniyet Genel Müdürlüğünün sosyal medya hesabından bugün yapılan açıklamada, "İki devlet tek millet. Türkiye ile Azerbaycan artık daha yakın... İki ülke vatandaşları, 1 Nisan 2021'den itibaren karşılıklı ziyaretlerde yeni tip kimlik kartı ile seyahat edebilecek. Vizesiz ikamet süresi 30 günden 90 güne çıkartıldı" diye bildirildi.
BAKAN ÇAVUŞOĞLU DUYURMUŞTUTürkiye Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, 10 Aralık 2020'de Türkiye ile Azerbaycan arasında kimlik ile seyahate ilişkin müjdeyi duyurmuştu. Çavuşoğlu, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, "Kardeşim Azerbaycan Dışişleri Bakanı Ceyhun Bayramov'la imzaladığımız protokolle Türkiye-Azerbaycan arasında çok yakında sadece kimlik kartımızla seyahat edebileceğiz. Tek Millet İki Devlet'e de bu yakışır! Hayırlı olsun!" diye bildirmişti.
Son Haberler