Kırım Türkleri Kültür ve Yardımlaşma Derneği Genel Merkezi muhteşem bir konserle yeni sezona merhaba dedi.
Kırım'ın güçlü sesi, Qaytarma Ansambli sanatçısı, Oksana Amet-Mustafa yeni sezonumuzun ilk programında misafirlerimizi büyüledi. İlk defa geldiği Türkiye’de konsere başlamadan önce çok heyecanlı olduğu hissedilen Oksana hanım ilk yırı ile heyecanını geride bırakırken kadimi yırlarımızı söylemekteki ustalığını da gözler önüne serdi.
Genel Başkanımız Tuncer Kalkay gecemizde yaptığı konuşmada Oksana hanımı misafir etmekten duyduğumuz memnuniyeti dile getirirken Derneğimizin Ramazan ayında gerçekleştirdiği Fitre-Zekat ve Ramazan Paketi Kampanyaları hakkında da bilgi verdi. Ayrıca yaklaşan Kurban Bayramı münasebetiyle başlatmış olduğumuz Kurban Kampanyamızı da misafirlerimize bir kez daha hatırlattı.
Derneğimizin 3 yıldır sürdürmekte olduğu şiir ve müzik akşamları üyelerimiz tarafından merakla beklenmekte. Kırım’ın belli ve tecrübeli seslerini dinlemeye alışık misafirlerimiz her konseri iple çektiklerini dile getiriyorlar. Kalabalık bir dinleyici topluluğuna ev sahipliği yapmış olmamız da bunun en canlı göstergesi idi doğrusu. Oksana hanımın zarif sesinden Kırım Tatar yırları dinleyen misafirlerimiz gecenin sonunda ayrılırken bir sonraki şiir ve müzik akşamında buluşmak üzere vedalaştılar.
20 Eylül Cuma günü akşamı Kabakçı Konağı alışık olduğu “Kırım Tatar Şiir ve Müzik Akşamları”ndan birini yaşarken Derneğimiz üyeleri de neşeli ve duygu dolu saatler geçirdiler.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kabakçı Konağı’nda muhteşem açılış
Kırım Türkleri Kültür ve Yardımlaşma Derneği Genel Merkezi muhteşem bir konserle yeni sezona merhaba dedi.
Kırım'ın güçlü sesi, Qaytarma Ansambli sanatçısı, Oksana Amet-Mustafa yeni sezonumuzun ilk programında misafirlerimizi büyüledi. İlk defa geldiği Türkiye’de konsere başlamadan önce çok heyecanlı olduğu hissedilen Oksana hanım ilk yırı ile heyecanını geride bırakırken kadimi yırlarımızı söylemekteki ustalığını da gözler önüne serdi.
Genel Başkanımız Tuncer Kalkay gecemizde yaptığı konuşmada Oksana hanımı misafir etmekten duyduğumuz memnuniyeti dile getirirken Derneğimizin Ramazan ayında gerçekleştirdiği Fitre-Zekat ve Ramazan Paketi Kampanyaları hakkında da bilgi verdi. Ayrıca yaklaşan Kurban Bayramı münasebetiyle başlatmış olduğumuz Kurban Kampanyamızı da misafirlerimize bir kez daha hatırlattı.
Derneğimizin 3 yıldır sürdürmekte olduğu şiir ve müzik akşamları üyelerimiz tarafından merakla beklenmekte. Kırım’ın belli ve tecrübeli seslerini dinlemeye alışık misafirlerimiz her konseri iple çektiklerini dile getiriyorlar. Kalabalık bir dinleyici topluluğuna ev sahipliği yapmış olmamız da bunun en canlı göstergesi idi doğrusu. Oksana hanımın zarif sesinden Kırım Tatar yırları dinleyen misafirlerimiz gecenin sonunda ayrılırken bir sonraki şiir ve müzik akşamında buluşmak üzere vedalaştılar.
20 Eylül Cuma günü akşamı Kabakçı Konağı alışık olduğu “Kırım Tatar Şiir ve Müzik Akşamları”ndan birini yaşarken Derneğimiz üyeleri de neşeli ve duygu dolu saatler geçirdiler.
Son Haberler