Kırım Turizm Bakanı Strelbitskiy, Kırım’da tatil yapan turistlerin hangi konularda şikayetçi olduğunu bildirdi.
Haber Giriş Tarihi: 17.11.2015 14:29
Haber Güncellenme Tarihi: 17.11.2015 13:49
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Kırım Rus yönetiminin Turizm Bakanı Sergey Strelbitskiy, bu yıl Kırım’a gelen turistlerin ulaşım ve kalitesiz hizmetlerden şikayetçi olduğunu açıkaldı.
30 Haziran ile 30 Eylül arasında Kırım Turizm Bakanlığı tarafından yarımadanın otel ve sanatoryumlarda bir anket araştırmasının yapıldığını anlatan Strelbitskiy, araştırmaya yaklşık 4 bin kişinin katıldığını bildirdi.
Buna göre araştırmaya katılan turistlerin yüzde 39’u, Kırım’da ulaşım sorunlarından bahsedip Kerç boğazındaki vapur geçişinden ve Akmescit havalimanından şikayetçi oldu. Turistler ayrıca, Kırım içi ulaşım imkanlarını da eleştirdi.
Turistlerin yüzde 20’sinin hizmetlerin kalitesinden şikayet ettiğini kaydeden Strelbitskiy, “Bu kişiler ayrıca sıcak suyun olmamasından ve otobüslerin sefer programlarının uygunsuz olduğundan da söz etti” dedi.
Bunun yanı sıra anket araştırmasına katılanların yüzde 19’unun, Kırım’da fiyatların çok yüksek olmasını şikayet ettiğini belirten Strelbitskiy, yüzde 14’nün de, yarımadada banka kartlarının işlem görmemesinden şikayetçi olduğunu açıkladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Turistler Kırım’dan şikayetçi
Kırım Turizm Bakanı Strelbitskiy, Kırım’da tatil yapan turistlerin hangi konularda şikayetçi olduğunu bildirdi.
Kırım Rus yönetiminin Turizm Bakanı Sergey Strelbitskiy, bu yıl Kırım’a gelen turistlerin ulaşım ve kalitesiz hizmetlerden şikayetçi olduğunu açıkaldı.
30 Haziran ile 30 Eylül arasında Kırım Turizm Bakanlığı tarafından yarımadanın otel ve sanatoryumlarda bir anket araştırmasının yapıldığını anlatan Strelbitskiy, araştırmaya yaklşık 4 bin kişinin katıldığını bildirdi.
Buna göre araştırmaya katılan turistlerin yüzde 39’u, Kırım’da ulaşım sorunlarından bahsedip Kerç boğazındaki vapur geçişinden ve Akmescit havalimanından şikayetçi oldu. Turistler ayrıca, Kırım içi ulaşım imkanlarını da eleştirdi.
Turistlerin yüzde 20’sinin hizmetlerin kalitesinden şikayet ettiğini kaydeden Strelbitskiy, “Bu kişiler ayrıca sıcak suyun olmamasından ve otobüslerin sefer programlarının uygunsuz olduğundan da söz etti” dedi.
Bunun yanı sıra anket araştırmasına katılanların yüzde 19’unun, Kırım’da fiyatların çok yüksek olmasını şikayet ettiğini belirten Strelbitskiy, yüzde 14’nün de, yarımadada banka kartlarının işlem görmemesinden şikayetçi olduğunu açıkladı.
EN ÇOK OKUNANLAR