"170 Ermeni askeri öldürüldü, 12 zırhlı araç imha edildi"
"170 Ermeni askeri öldürüldü, 12 zırhlı araç imha edildi"
Azerbaycan Savunma Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, 170 Ermeni askerin öldürüldüğü, 12 zırhlı araç imha edildiği bildirildi.
Haber Giriş Tarihi: 04.04.2016 19:39
Haber Güncellenme Tarihi: 05.04.2016 11:32
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Azerbaycan Savunma Bakanlığı, Azerbaycan ordusunun aldığı önlemler ve hedeflere vurduğu darbeler sonrasında karşı tarafın büyük kayıplar verdiği, Ermeni güçlerinin silahlarını bırakarak panik içerisinde geri çekildiğini açıkladı.
Savunma Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, Azerbaycan ordusunun açtığı ateşle 170 Ermenistan askerinin öldürüldüğü, 12 zırhlı aracın imha edildiği bildirildi.
Azerbaycan Savunma Bakanlığı, işgal altındaki bölgelerde bulunan Ermenistan Silahlı Kuvvetler Komuta Merkezi'nin vurulduğunu açıklamıştı. Yapılan nokta atışı ile Komuta Merkezi'ni vurduklarını açıklayan Azerbaycanlı yetkililer, aralarında general ve albayların da bulunduğu çok sayıda Ermeni askerinin öldürüldüğünü bildirdi. Bakanlık yapılan operasyona ilişkin görüntülerin yakın zamanda basına servis edileceğini de ifade etti.
Azerbaycan ordusu, sivillerin can güvenliğinin temin edilmesi için 1 Nisan'da operasyonlara başlamış, bazı stratejik tepeler ve yerleşim birimlerini geri almıştı. Çatışmalarda 12 Azerbaycan askeri şehit olmuş, 100'den fazla Ermenistan askeri öldürülmüştü. Ermenistan, sınır bölgesine yönelik taciz saldırısını sürdürüyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
"170 Ermeni askeri öldürüldü, 12 zırhlı araç imha edildi"
Azerbaycan Savunma Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, 170 Ermeni askerin öldürüldüğü, 12 zırhlı araç imha edildiği bildirildi.
Azerbaycan Savunma Bakanlığı, Azerbaycan ordusunun aldığı önlemler ve hedeflere vurduğu darbeler sonrasında karşı tarafın büyük kayıplar verdiği, Ermeni güçlerinin silahlarını bırakarak panik içerisinde geri çekildiğini açıkladı.
Savunma Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, Azerbaycan ordusunun açtığı ateşle 170 Ermenistan askerinin öldürüldüğü, 12 zırhlı aracın imha edildiği bildirildi.
Azerbaycan Savunma Bakanlığı, işgal altındaki bölgelerde bulunan Ermenistan Silahlı Kuvvetler Komuta Merkezi'nin vurulduğunu açıklamıştı. Yapılan nokta atışı ile Komuta Merkezi'ni vurduklarını açıklayan Azerbaycanlı yetkililer, aralarında general ve albayların da bulunduğu çok sayıda Ermeni askerinin öldürüldüğünü bildirdi. Bakanlık yapılan operasyona ilişkin görüntülerin yakın zamanda basına servis edileceğini de ifade etti.
Azerbaycan ordusu, sivillerin can güvenliğinin temin edilmesi için 1 Nisan'da operasyonlara başlamış, bazı stratejik tepeler ve yerleşim birimlerini geri almıştı. Çatışmalarda 12 Azerbaycan askeri şehit olmuş, 100'den fazla Ermenistan askeri öldürülmüştü. Ermenistan, sınır bölgesine yönelik taciz saldırısını sürdürüyor.
Son Haberler