Rus Donanması'na ait 3 gemi, Çanakkale Boğazı'ndan geçti.
Haber Giriş Tarihi: 06.09.2013 10:37
Haber Güncellenme Tarihi: 06.09.2013 10:37
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Rus Donanması'na ait 3 gemi, Çanakkale Boğazı'ndan geçti.
İstanbul Boğazı'ndan dün öğlen saatlerinde geçişlerini tamamlayan gemiler, 06.30'da Çanakkale Boğazı'na giriş yaptı. 127 borda numaralı "Minsk", 142 borda numaralı "Novocharkassk" ile CCB-201 borda numaralı "Priazove" isimli gemiler, geçişlerini 09.05'te tamamladı.
Gemilerin geçişine sahil güvenlik botları eşlik etti. Sahil boyunda toplanan vatandaşlar da savaş gemilerini ilgiyle izledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
3 Rus gemisi Çanakkale Boğazı'ndan geçti
Rus Donanması'na ait 3 gemi, Çanakkale Boğazı'ndan geçti.
Rus Donanması'na ait 3 gemi, Çanakkale Boğazı'ndan geçti.
İstanbul Boğazı'ndan dün öğlen saatlerinde geçişlerini tamamlayan gemiler, 06.30'da Çanakkale Boğazı'na giriş yaptı. 127 borda numaralı "Minsk", 142 borda numaralı "Novocharkassk" ile CCB-201 borda numaralı "Priazove" isimli gemiler, geçişlerini 09.05'te tamamladı.
Gemilerin geçişine sahil güvenlik botları eşlik etti. Sahil boyunda toplanan vatandaşlar da savaş gemilerini ilgiyle izledi.
Son Haberler