Azerbaycan, ateşkesin Ermenistan tarafından 115 kez ihlal edildiğini duyurdu.
Haber Giriş Tarihi: 06.04.2016 10:39
Haber Güncellenme Tarihi: 06.04.2016 10:42
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Uluslararası topluluğun ateşkes için yoğun çaba sarf ettiği Dağlık Karabağ’da taraflar arasında dün ateşkes ilan edilmişti. Ancak Azerbaycan, Ermenistan'ın ateşkesi ihlal ettiğini açıkladı.
Bugün sabah saatlerinde Azerbaycan Savunma Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada, dünden bu yana Ermenistan’ın ateşkesi 115 kez ihlal ettiği kaydedildi. Ateşkes açıklamalarının ardından Azerbaycan Savunma Bakanlığı, Ermenistan-Azerbaycan cephe hattında tarafların anlaşması ile çatışmaların durdurulduğunu açıklamıştı.
Dağlık Karabağ’da 1 Nisan’ı 2 Nisan’a bağlayan gece başlayan çatışmalar sonrasında Azerbaycan ordusunun, Ermenistan-Azerbaycan cephe hattında bazı stratejik tepeler ve yerleşim birimlerini geri aldığı bildirilmişti. Azerbaycan karşısında büyük kayıplar veren Ermenistan hükümeti, eli silah tutan herkesi askere çağırarak seferberlik ilan etmişti. Ardından Ermenistan Cumhurbaşkanı Sarkisyan, Dağlık Karabağ’da silahlı çatışmaların devam etmesi durumunda büyük çaplı savaşın başlayabileceğini söylemişti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
"Ermenistan ateşkesi 115 kez ihlal etti"
Azerbaycan, ateşkesin Ermenistan tarafından 115 kez ihlal edildiğini duyurdu.
Uluslararası topluluğun ateşkes için yoğun çaba sarf ettiği Dağlık Karabağ’da taraflar arasında dün ateşkes ilan edilmişti. Ancak Azerbaycan, Ermenistan'ın ateşkesi ihlal ettiğini açıkladı.
Bugün sabah saatlerinde Azerbaycan Savunma Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada, dünden bu yana Ermenistan’ın ateşkesi 115 kez ihlal ettiği kaydedildi. Ateşkes açıklamalarının ardından Azerbaycan Savunma Bakanlığı, Ermenistan-Azerbaycan cephe hattında tarafların anlaşması ile çatışmaların durdurulduğunu açıklamıştı.
Dağlık Karabağ’da 1 Nisan’ı 2 Nisan’a bağlayan gece başlayan çatışmalar sonrasında Azerbaycan ordusunun, Ermenistan-Azerbaycan cephe hattında bazı stratejik tepeler ve yerleşim birimlerini geri aldığı bildirilmişti. Azerbaycan karşısında büyük kayıplar veren Ermenistan hükümeti, eli silah tutan herkesi askere çağırarak seferberlik ilan etmişti. Ardından Ermenistan Cumhurbaşkanı Sarkisyan, Dağlık Karabağ’da silahlı çatışmaların devam etmesi durumunda büyük çaplı savaşın başlayabileceğini söylemişti.
Son Haberler