Kırım’da doktorların eksikliği çocukları etkiliyor
Kırım’da doktorların eksikliği çocukları etkiliyor
Rusya tarafından işgal edilen Kırım’da bir çocuk bölümünün doktorların işten ayrılması nedeniyle kapatılıyor.
Haber Giriş Tarihi: 13.06.2017 14:04
Haber Güncellenme Tarihi: 13.06.2017 14:07
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Rusya tarafından işgal edilen Kırım’ın Sarabuz (Gvardeyskoye) kasabasındaki hastanede çocukların tedavi olduğu bölüm doktorların eksikliği nedeniyle kapatıldı.
İşgalcilerin sözde Kırım Sağlık Bakan Yardımcısı Anton Şaklunov, Rus gazetecilere yaptığı açıklamada, “Sorun kadronun olmaması, emekli doktorlar çalışıyordu ama işten ayrıldılar. Maalesef şu anda çalışacak doktor yok. Doktorları bulursak bölüm yine açılacak” diye ileri sürdü.
Bunun dışında ayakta tedavi gören hastalara ayrı bir dal uzmanlarından oluşan ekiplerinin evde hizmet sağladığı savunuldu.
Ayrıca Rusya tarafından işgal edilen Sivastopol’de (Akyar) de doktor ve sağlık personeli alanında büyük sorun var. Şehrin sözde yönetimi, doktorların devlet hastanelerinde çalışmak istememesinin esas nedeni düşük maaş düzeyi olduğunu belirtti. Bununla birlikte Sivastopol’deki bir dizi hastanede doktor ve sağlık personelinin maaşları 2016 yılına göre düşerken hastane yönetiminin maaşları yükseldiği ifade edildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kırım’da doktorların eksikliği çocukları etkiliyor
Rusya tarafından işgal edilen Kırım’da bir çocuk bölümünün doktorların işten ayrılması nedeniyle kapatılıyor.
Rusya tarafından işgal edilen Kırım’ın Sarabuz (Gvardeyskoye) kasabasındaki hastanede çocukların tedavi olduğu bölüm doktorların eksikliği nedeniyle kapatıldı.
İşgalcilerin sözde Kırım Sağlık Bakan Yardımcısı Anton Şaklunov, Rus gazetecilere yaptığı açıklamada, “Sorun kadronun olmaması, emekli doktorlar çalışıyordu ama işten ayrıldılar. Maalesef şu anda çalışacak doktor yok. Doktorları bulursak bölüm yine açılacak” diye ileri sürdü.
Bunun dışında ayakta tedavi gören hastalara ayrı bir dal uzmanlarından oluşan ekiplerinin evde hizmet sağladığı savunuldu.
Ayrıca Rusya tarafından işgal edilen Sivastopol’de (Akyar) de doktor ve sağlık personeli alanında büyük sorun var. Şehrin sözde yönetimi, doktorların devlet hastanelerinde çalışmak istememesinin esas nedeni düşük maaş düzeyi olduğunu belirtti. Bununla birlikte Sivastopol’deki bir dizi hastanede doktor ve sağlık personelinin maaşları 2016 yılına göre düşerken hastane yönetiminin maaşları yükseldiği ifade edildi.
Son Haberler