Beşiktaş ve Tiraxtur Sazi 2018’de karşı karşıya geliyor
Beşiktaş ve Tiraxtur Sazi 2018’de karşı karşıya geliyor
İran’da yaşayan Güney Azerbaycan Türklerinin takımı Tiraxtur Sazi ile Beşiktaş bir süredir dostluk maçı yapmak için temaslarda bulunuyordu.
Haber Giriş Tarihi: 27.06.2017 17:10
Haber Güncellenme Tarihi: 27.06.2017 17:10
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
İran’da yaşayan Güney Azerbaycan Türklerinin takımı Tiraxtur Sazi ile Beşiktaş bir süredir dostluk maçı yapmak için temaslarda bulunuyordu. Tiraxtur Sazi Kulüp Başkanı, Beşiktaş’ın şampiyonluk törenlerine iştirak ederek birçok yönetici ile bu konuyu görüştü. Daha sonra Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) milletvekili Saffet Sancaklı böyle bir talebin kendilerine iletildiğini ve Fikret Orman’dan bu konu ile ilgili ricada bulunacağını açıklamıştı.
Son günlerde Güney Azerbaycanlı kullanıcıların ve Beşiktaşlı taraftar gruplarının sosyal medya hesaplarından paylaşılan iddialara göre, bu maçların oynanması adına büyük bir gelişme kaydedildi. Güney Azerbaycan Milli Oyanış Hareketi’ne (GAMOH) göre, bu maçlar 2018’de Tebriz’de ve İstanbul’da olmak üzere iki kez oynanacak. Büyük bir heyecanla beklenen maçlar hakkında kulüplerin resmi açıklamaları bekleniyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Beşiktaş ve Tiraxtur Sazi 2018’de karşı karşıya geliyor
İran’da yaşayan Güney Azerbaycan Türklerinin takımı Tiraxtur Sazi ile Beşiktaş bir süredir dostluk maçı yapmak için temaslarda bulunuyordu.
İran’da yaşayan Güney Azerbaycan Türklerinin takımı Tiraxtur Sazi ile Beşiktaş bir süredir dostluk maçı yapmak için temaslarda bulunuyordu. Tiraxtur Sazi Kulüp Başkanı, Beşiktaş’ın şampiyonluk törenlerine iştirak ederek birçok yönetici ile bu konuyu görüştü. Daha sonra Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) milletvekili Saffet Sancaklı böyle bir talebin kendilerine iletildiğini ve Fikret Orman’dan bu konu ile ilgili ricada bulunacağını açıklamıştı.
Son günlerde Güney Azerbaycanlı kullanıcıların ve Beşiktaşlı taraftar gruplarının sosyal medya hesaplarından paylaşılan iddialara göre, bu maçların oynanması adına büyük bir gelişme kaydedildi. Güney Azerbaycan Milli Oyanış Hareketi’ne (GAMOH) göre, bu maçlar 2018’de Tebriz’de ve İstanbul’da olmak üzere iki kez oynanacak. Büyük bir heyecanla beklenen maçlar hakkında kulüplerin resmi açıklamaları bekleniyor.
Son Haberler