Ukrayna otomotiv sektörünün en büyük şirketlerden biri olan “Bogdan” 2007 yılının Ocak- Ağustos ayları arasında Çerkassı ve Lutsk şehirlerinde otobüs üretimini %21,5 arttırdı (1952 adet). Geçen yıl aynı dönem içersinde 1606 adet araç üretmişti.
Şirketin basın sekreteri Sergey Krasula’nın bildirdiğine göre, Ağustos ayında şirket, geçen yıla göre %45 daha fazla olmak üzere 255 adet otobüs üretti (2006- 176 adet).
Krasula’nın sözlerine göre, üretimde genel olarak A092 modeline ağırlık verildi. A-091 modelinin üretimine Isuzu motoru kullanılarak “Çerkassı otobüsü” şirketinde 1999 yılında başlandı. 2003 yılında A-091’in yerini Evro-2 standartlarına uygun ve ABS fren sistemi ile A-092 modeli aldı.
“Bogdan” otobüslerinin en özellikleri ise araçların uzun ömürleri, minimum ağırlığa sahip olmaları ve salon tavanının yüksek olması ve Isuzu araçlarının teknolojisini şasisi olmadan kullanıma elverişli olmalarıdır.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
“Bogdan” üretimini %21,5 arttırdı
Şirketin basın sekreteri Sergey Krasula’nın bildirdiğine göre, Ağustos ayında şirket, geçen yıla göre %45 daha fazla olmak üzere 255 adet otobüs üretti (2006- 176 adet).
Krasula’nın sözlerine göre, üretimde genel olarak A092 modeline ağırlık verildi. A-091 modelinin üretimine Isuzu motoru kullanılarak “Çerkassı otobüsü” şirketinde 1999 yılında başlandı. 2003 yılında A-091’in yerini Evro-2 standartlarına uygun ve ABS fren sistemi ile A-092 modeli aldı.
“Bogdan” otobüslerinin en özellikleri ise araçların uzun ömürleri, minimum ağırlığa sahip olmaları ve salon tavanının yüksek olması ve Isuzu araçlarının teknolojisini şasisi olmadan kullanıma elverişli olmalarıdır.
Çeviri: Lilya Emiruseinova
EN ÇOK OKUNANLAR