Rusya'da gelir düşüyor üreticiler ise ürün paketlerini küçültüyor
Rusya'da gelir düşüyor üreticiler ise ürün paketlerini küçültüyor
Rusya'da gelir düşüyor üreticiler ise ürün paketlerini küçültüyor
Haber Giriş Tarihi: 23.07.2019 14:22
Haber Güncellenme Tarihi: 04.10.2019 17:07
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Rusya'da, Rus vatandaşlarının sürekli düşen gelirine karşı tüketiciler malların satılmasını sağlamak için çeşitli kurnazlıklara başvuruyor. Buna göre Rus günlük tüketim malları üreticileri 2012-2018 yılları arasında paket hacmini yüzde 7-20 küçülttü.
Pazarlama ve sosyal araştırma yapan GfK adlı Rus şirketinin araştırmasına göre paketlerin ağırlığını veya hacmini küçülten üreticiler çoğu zaman fiyatı aynı bırakıyor ya da çok az küçültüyor.
Ayrıca araştırmaya göre ürünlerin fiyatını kilogram veya litreye göre hesaplayan tüketicilerin sayısı da arttı. 2012 yılında bu tür tüketicinin oranı yüzde 29 iken, 2018 yılında bu sayı yüzde 47’ye çıktı. Araştırmacılar üreticiler için fiyatı arttırmak yerine, paketin büyüklüğünün gizlice küçültülmesinin zorlaştığını ifade ediyor.
RUS VATANDAŞLARININ DÜŞEN GELİRİ KARŞILIĞINDA ALINAN ÖNLEM
Konu ile ilgili yorum yapan uzmanlara göre Rus vatandaşlarının düşen gelirleri karşılığında üreticiler paketlerin ağırlık veya hacmini küçülterek tüketicilerin taleplerini desteklemeye çalışıyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Rusya'da gelir düşüyor üreticiler ise ürün paketlerini küçültüyor
Rusya'da gelir düşüyor üreticiler ise ürün paketlerini küçültüyor
Rusya'da, Rus vatandaşlarının sürekli düşen gelirine karşı tüketiciler malların satılmasını sağlamak için çeşitli kurnazlıklara başvuruyor. Buna göre Rus günlük tüketim malları üreticileri 2012-2018 yılları arasında paket hacmini yüzde 7-20 küçülttü.
Pazarlama ve sosyal araştırma yapan GfK adlı Rus şirketinin araştırmasına göre paketlerin ağırlığını veya hacmini küçülten üreticiler çoğu zaman fiyatı aynı bırakıyor ya da çok az küçültüyor.
Ayrıca araştırmaya göre ürünlerin fiyatını kilogram veya litreye göre hesaplayan tüketicilerin sayısı da arttı. 2012 yılında bu tür tüketicinin oranı yüzde 29 iken, 2018 yılında bu sayı yüzde 47’ye çıktı. Araştırmacılar üreticiler için fiyatı arttırmak yerine, paketin büyüklüğünün gizlice küçültülmesinin zorlaştığını ifade ediyor.
RUS VATANDAŞLARININ DÜŞEN GELİRİ KARŞILIĞINDA ALINAN ÖNLEMKonu ile ilgili yorum yapan uzmanlara göre Rus vatandaşlarının düşen gelirleri karşılığında üreticiler paketlerin ağırlık veya hacmini küçülterek tüketicilerin taleplerini desteklemeye çalışıyor.
EN ÇOK OKUNANLAR