Azerbaycan ordusu, Ermenistan-Azerbaycan cephe hattında devam eden çatışmalarda, Ermeni güçlerinin komuta karargâhını imha etti.
Haber Giriş Tarihi: 04.04.2016 12:49
Haber Güncellenme Tarihi: 04.04.2016 12:53
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Azerbaycan Savunma Bakanlığından yapılan açıklamada, "İşgal altındaki bölgede bulunan Ermeni komuta karargah merkezi, ordumuzun açtığı ateşle darmadağın edildi. Düşmanın çok sayıda albay ve generali yok edildi" ifadelerine yer verildi.
Operasyonun video görüntüsünün, kamuoyuyla paylaşılacağı kaydedildi.
Azerbaycan ordusu, Ermenistan-Azerbaycan cephe hattında bazı stratejik tepeler ve yerleşim birimlerini geri almıştı. Dağlık Karabağ’da 1 Nisan’ı 2 Nisan’a bağlayan gece başlayan çatışmalarda 12 Azerbaycan askeri şehit olurken Azeybaycan Savunma bakanlığı, “Öldürülen ve yaralanan düşman askeri 100'den fazla” denildi. Bakanlık açıklamasında "Ateşkesin tekrar ihlali durumunda Ermenistan'a daha ağır darbelerin vurulacağını" ifade etmişti.
Daha sonra Azerbaycan Savunma Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, uluslararası kuruluşların başvuruları ve Azerbaycan devletinin barışçı siyaseti sonucu Azerbaycan Silahlı Kuvvetleri'nin karşı operasyon ve cevabi önlemleri tek taraflı olarak durdurduğu ve işgalden kurtarılan bölgelerin savunmasını güçlendirme kararı alındığı bildirilmişti.
Bakanlıktan yapılan açıklamada, Ermenistan Silahlı Kuvvetlerinin saldırılarını sürdürmesi halinde düşmana misliyle karşılık verileceği ve işgal altındaki toprakların kurtarılarak arazi bütünlüğünün sağlanması amacıyla operasyonlara devam edileceği de belirtilmişti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Azerbaycan Ermeni karargahını imha etti
Azerbaycan ordusu, Ermenistan-Azerbaycan cephe hattında devam eden çatışmalarda, Ermeni güçlerinin komuta karargâhını imha etti.
Azerbaycan Savunma Bakanlığından yapılan açıklamada, "İşgal altındaki bölgede bulunan Ermeni komuta karargah merkezi, ordumuzun açtığı ateşle darmadağın edildi. Düşmanın çok sayıda albay ve generali yok edildi" ifadelerine yer verildi.
Operasyonun video görüntüsünün, kamuoyuyla paylaşılacağı kaydedildi.
Azerbaycan ordusu, Ermenistan-Azerbaycan cephe hattında bazı stratejik tepeler ve yerleşim birimlerini geri almıştı. Dağlık Karabağ’da 1 Nisan’ı 2 Nisan’a bağlayan gece başlayan çatışmalarda 12 Azerbaycan askeri şehit olurken Azeybaycan Savunma bakanlığı, “Öldürülen ve yaralanan düşman askeri 100'den fazla” denildi. Bakanlık açıklamasında "Ateşkesin tekrar ihlali durumunda Ermenistan'a daha ağır darbelerin vurulacağını" ifade etmişti.
Daha sonra Azerbaycan Savunma Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, uluslararası kuruluşların başvuruları ve Azerbaycan devletinin barışçı siyaseti sonucu Azerbaycan Silahlı Kuvvetleri'nin karşı operasyon ve cevabi önlemleri tek taraflı olarak durdurduğu ve işgalden kurtarılan bölgelerin savunmasını güçlendirme kararı alındığı bildirilmişti.
Bakanlıktan yapılan açıklamada, Ermenistan Silahlı Kuvvetlerinin saldırılarını sürdürmesi halinde düşmana misliyle karşılık verileceği ve işgal altındaki toprakların kurtarılarak arazi bütünlüğünün sağlanması amacıyla operasyonlara devam edileceği de belirtilmişti.
Son Haberler