Talış köyüne 24 yıl sonra Azerbaycan bayrağı dikildi
Talış köyüne 24 yıl sonra Azerbaycan bayrağı dikildi
Yaklaşık bir hafta önce Ermenilerin işgali altında olan ve Azerbaycan’ın Goranboy ve Naftalan kentleri için de tehlike oluşturan Talış köyü etrafındaki en yüksek tepeye 24 yıl sonra yeniden Azerbaycan bayrağı dikildi.
Haber Giriş Tarihi: 08.04.2016 14:59
Haber Güncellenme Tarihi: 08.04.2016 14:58
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Azerbaycan ordusu, Azerbaycan-Ermenistan cephe hattında 2-5 Nisan tarihleri arasında Ağdere, Terter, Ağdam, Hocavend ve Fuzuli bölgelerinde yaptığı askeri operasyonlar sırasında bazı stratejik tepeleri ve yerleşim merkezlerini geri aldı. Ermenilerden geri alınan tepede Ermeni askerinin geride bıraktığı mühimmat kutuları ve Ermenice yazılmış belgeler olduğu görüldü.
Sahip Musayev isimli asker, “Ermeniler silah ve mühimmatı atıp kaçtılar, biz de ilerliyorduk. Şimdi kazı çalışmaları yapıyoruz. Mevzilerimizi güçlendirmeye çalışıyoruz” diye belirtirken Tankçı Sehavet Bahışov, “Biz bu tanklarla Azerbaycan Silahlı Kuvvetleri, Azerbaycan tankçılarının neye kadir olduğunu ispatladık. Tanklarımızın durduğu yere 23-24 yıl sonra Azerbaycanlı ayağı değiyor. Biz daha da ileri gitmeye hazırız. Askerlerimizin morali yerinde" diye konuştu.
Basın mensuplarının bölgede çekim yaptığı sırada Ermeniler, Azerbaycan askerlerinin bulunduğu mevzilere ateş açtı. Öte yandan, operasyonlar sırasında Fuzuli bölgesinde, Horadiz kentinin güvenliği için önemli olan Lele Tepesi de Azerbaycan ordusunun kontrolüne geçmişti. Geri alınan bölgelerde savunma hattının oluşturma ve mevzilerin güçlendirme çalışmaları yapılıyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Talış köyüne 24 yıl sonra Azerbaycan bayrağı dikildi
Yaklaşık bir hafta önce Ermenilerin işgali altında olan ve Azerbaycan’ın Goranboy ve Naftalan kentleri için de tehlike oluşturan Talış köyü etrafındaki en yüksek tepeye 24 yıl sonra yeniden Azerbaycan bayrağı dikildi.
Azerbaycan ordusu, Azerbaycan-Ermenistan cephe hattında 2-5 Nisan tarihleri arasında Ağdere, Terter, Ağdam, Hocavend ve Fuzuli bölgelerinde yaptığı askeri operasyonlar sırasında bazı stratejik tepeleri ve yerleşim merkezlerini geri aldı. Ermenilerden geri alınan tepede Ermeni askerinin geride bıraktığı mühimmat kutuları ve Ermenice yazılmış belgeler olduğu görüldü.
Sahip Musayev isimli asker, “Ermeniler silah ve mühimmatı atıp kaçtılar, biz de ilerliyorduk. Şimdi kazı çalışmaları yapıyoruz. Mevzilerimizi güçlendirmeye çalışıyoruz” diye belirtirken Tankçı Sehavet Bahışov, “Biz bu tanklarla Azerbaycan Silahlı Kuvvetleri, Azerbaycan tankçılarının neye kadir olduğunu ispatladık. Tanklarımızın durduğu yere 23-24 yıl sonra Azerbaycanlı ayağı değiyor. Biz daha da ileri gitmeye hazırız. Askerlerimizin morali yerinde" diye konuştu.
Basın mensuplarının bölgede çekim yaptığı sırada Ermeniler, Azerbaycan askerlerinin bulunduğu mevzilere ateş açtı. Öte yandan, operasyonlar sırasında Fuzuli bölgesinde, Horadiz kentinin güvenliği için önemli olan Lele Tepesi de Azerbaycan ordusunun kontrolüne geçmişti. Geri alınan bölgelerde savunma hattının oluşturma ve mevzilerin güçlendirme çalışmaları yapılıyor.
Son Haberler