ABD’de yine bir silahlı saldırı gerçekleştirildi. Ohio eyaletinde gerçekleşen saldırıda, yerel medyada yer alan haberlere göre, saldırıda en az 10 kişi hayatını kaybetti.
SALDIRGANLARDAN BİRİ KAÇTI İDDİASI
ABD'nin Ohio eyaletindeki Dayton şehrinin Oregon bölgesinde silahlı saldırı düzenlendi.
Saldırıda, ölü sayısının artabileceği belirtilirken, saldırganlardan birinin olay yerinde etkisiz hale getirildiği, diğer saldırganın ise olay yerinden siyah bir cip ile kaçtığı iddia edildi.
ABD’de ilk silahlı saldırı Texas eyaletindeki bir AVM’de düzenlenmişti. Saldırıda 20 kişi hayatını kaybederken, 19 kişi de yaralanmıştı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
ABD’de ikinci silahlı saldırı: En az 10 ölü
ABD’de ikinci silahlı saldırı: En az 10 ölü
ABD’de yine bir silahlı saldırı gerçekleştirildi. Ohio eyaletinde gerçekleşen saldırıda, yerel medyada yer alan haberlere göre, saldırıda en az 10 kişi hayatını kaybetti.
SALDIRGANLARDAN BİRİ KAÇTI İDDİASIABD'nin Ohio eyaletindeki Dayton şehrinin Oregon bölgesinde silahlı saldırı düzenlendi.
Saldırıda, ölü sayısının artabileceği belirtilirken, saldırganlardan birinin olay yerinde etkisiz hale getirildiği, diğer saldırganın ise olay yerinden siyah bir cip ile kaçtığı iddia edildi.
ABD’de ilk silahlı saldırı Texas eyaletindeki bir AVM’de düzenlenmişti. Saldırıda 20 kişi hayatını kaybederken, 19 kişi de yaralanmıştı.
Son Haberler