"Milletimiz rahat olsun, hayat artık normale döndü"
"Milletimiz rahat olsun, hayat artık normale döndü"
Türkiye Başbakanı Yıldırım, "Paralel terör örgütü çeteleri mağlup olmuştur. Bu darbe kesinlikle başarısızlıkla sonuçlanmıştır. Milletimiz rahat olsun, hayat artık normale döndü" dedi.
Haber Giriş Tarihi: 17.07.2016 17:19
Haber Güncellenme Tarihi: 17.07.2016 17:22
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Türkiye Başbakanı Binali Yıldırım, "Ankara Kızılay, İstanbul Taksim başta olmak üzere her yerde adeta bir şenlik havasında demokrasi nöbetlerine devam edeceğiz. Gündüz normal hayat devam ediyor. İşimize gücümüze bakıyoruz. Çünkü çoluğumuzun, çocuğumuzun, ülkemizin işlerinin geri kalmaması lazım, maişetlerimizi temin etmemiz lazım. Ama akşam hem demokrasi nöbetine devam edeceğiz hem de demokrasi şöleni devam edecek. Bir müddet daha böyle devam edecek" diye konuştu.
Yıldırım, "Bir bela daha defedilmiştir. Milletimiz rahat bir nefes almıştır. Ancak işimiz bitmedi. Bundan sonra temizlik harekatını süratle yapacağız. Bir daha milletin iradesine karşı gelmeye çalışma cesaretini hiç kimse gösteremeyecek şekilde bu darbeci bozuntularının hak ettikleri cezayı vereceğiz" ifadelerini kullandı.
"Silahlı Kuvvetlerle, vatanını, milletini, bayrağını seven her düzeydeki askerlerle onların kıyafetinin içine gizlenmiş paralel terör çetelerini birbirine karıştırmayalım" diyen Türkiye Başbakanı, "Onlar asker değil. Onlar vatandaşın üzerine acımasızca tankları süren, onları tarayan ve milletini öldürmek için gözünü bile kırpmayan canilerdir. Hak ettikleri her türlü cezayı alacaklardır" diye belirtti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
"Milletimiz rahat olsun, hayat artık normale döndü"
Türkiye Başbakanı Yıldırım, "Paralel terör örgütü çeteleri mağlup olmuştur. Bu darbe kesinlikle başarısızlıkla sonuçlanmıştır. Milletimiz rahat olsun, hayat artık normale döndü" dedi.
Türkiye Başbakanı Binali Yıldırım, "Ankara Kızılay, İstanbul Taksim başta olmak üzere her yerde adeta bir şenlik havasında demokrasi nöbetlerine devam edeceğiz. Gündüz normal hayat devam ediyor. İşimize gücümüze bakıyoruz. Çünkü çoluğumuzun, çocuğumuzun, ülkemizin işlerinin geri kalmaması lazım, maişetlerimizi temin etmemiz lazım. Ama akşam hem demokrasi nöbetine devam edeceğiz hem de demokrasi şöleni devam edecek. Bir müddet daha böyle devam edecek" diye konuştu.
Yıldırım, "Bir bela daha defedilmiştir. Milletimiz rahat bir nefes almıştır. Ancak işimiz bitmedi. Bundan sonra temizlik harekatını süratle yapacağız. Bir daha milletin iradesine karşı gelmeye çalışma cesaretini hiç kimse gösteremeyecek şekilde bu darbeci bozuntularının hak ettikleri cezayı vereceğiz" ifadelerini kullandı.
"Silahlı Kuvvetlerle, vatanını, milletini, bayrağını seven her düzeydeki askerlerle onların kıyafetinin içine gizlenmiş paralel terör çetelerini birbirine karıştırmayalım" diyen Türkiye Başbakanı, "Onlar asker değil. Onlar vatandaşın üzerine acımasızca tankları süren, onları tarayan ve milletini öldürmek için gözünü bile kırpmayan canilerdir. Hak ettikleri her türlü cezayı alacaklardır" diye belirtti.
Son Haberler