17 Ağustos depreminin kurbanları, felaketin 20. yılında dualarla anıldı
17 Ağustos depreminin kurbanları, felaketin 20. yılında dualarla anıldı
Haber Giriş Tarihi: 17.08.2019 12:31
Haber Güncellenme Tarihi: 01.10.2019 15:23
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Bugün, Türkiye'de yakın tarihin en büyük trajedilerinden biri olarak gösterilen 17 Ağustos 1999 tarihinin 20. yıl dönümü. 17 Ağustos depreminin, Türk milletinde açtığı derin yaralar halen tazeliğini koruyor.
SADECE 45 SANİYE SÜRMÜŞTÜ...
O yılın 16 Ağustos tarihini 17 Ağustos'a bağlayan gece saat 03.01'de 7.4 büyüklüğündeki yer sarsıntısı, Türkiye tarihinin en büyük ikinci depremi olarak kayıtlara geçti. Sadece 45 saniye süren depremin, yıkıcı etkileri hem maddi hem de manevi olarak yıllarca hissedildi.
Merkez üssü Gölcük olan deprem, Marmara Bölgesi'nin genelinde hissedildi. Kuzey Anadolu Fay Hattı'nın kırılmasıyla meydana gelen deprem, İstanbul, Bolu, Bursa, Eskişehir, Kocaeli, Sakarya ve Yalova'da can ve mal kaybına neden oldu.
Depremde, tamı tamına 18 bin 373 kişi Türk vatandaşı hayatını kaybetti. Kocaeli, Sakarya, Yalova ve İstanbul’un yanı sıra tüm çevre iller depremden etkilendi.
MARMARA DEPREMİNİN 20. YILINDA YALOVA, KOCAELİ VE İSTANBUL'DA TÖREN DÜZENLENDİ
Depremin yıl dönümünde hayatını kaybedenler düzenlenen etkinliklerle anıldı. Yalova, Kocaeli ve İstanbul'da 17 Ağustos Marmara Depremi'nin kurbanları için anma törenleri düzenlendi. Yalova'da hayatını kaybedenler, 20 sene önce depremin yaşandığı saat 03.02'de törenle anıldı. Depremde yakınlarını kaybeden vatandaşlar, anıtı gezerken duygulu anlar yaşadı. Benzer törenlerle Kocaeli ve İstanbul'da da yapıldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
17 Ağustos depreminin kurbanları, felaketin 20. yılında dualarla anıldı
Bugün, Türkiye'de yakın tarihin en büyük trajedilerinden biri olarak gösterilen 17 Ağustos 1999 tarihinin 20. yıl dönümü. 17 Ağustos depreminin, Türk milletinde açtığı derin yaralar halen tazeliğini koruyor.
SADECE 45 SANİYE SÜRMÜŞTÜ...O yılın 16 Ağustos tarihini 17 Ağustos'a bağlayan gece saat 03.01'de 7.4 büyüklüğündeki yer sarsıntısı, Türkiye tarihinin en büyük ikinci depremi olarak kayıtlara geçti. Sadece 45 saniye süren depremin, yıkıcı etkileri hem maddi hem de manevi olarak yıllarca hissedildi.
Merkez üssü Gölcük olan deprem, Marmara Bölgesi'nin genelinde hissedildi. Kuzey Anadolu Fay Hattı'nın kırılmasıyla meydana gelen deprem, İstanbul, Bolu, Bursa, Eskişehir, Kocaeli, Sakarya ve Yalova'da can ve mal kaybına neden oldu.
Depremde, tamı tamına 18 bin 373 kişi Türk vatandaşı hayatını kaybetti. Kocaeli, Sakarya, Yalova ve İstanbul’un yanı sıra tüm çevre iller depremden etkilendi.
MARMARA DEPREMİNİN 20. YILINDA YALOVA, KOCAELİ VE İSTANBUL'DA TÖREN DÜZENLENDİDepremin yıl dönümünde hayatını kaybedenler düzenlenen etkinliklerle anıldı. Yalova, Kocaeli ve İstanbul'da 17 Ağustos Marmara Depremi'nin kurbanları için anma törenleri düzenlendi. Yalova'da hayatını kaybedenler, 20 sene önce depremin yaşandığı saat 03.02'de törenle anıldı. Depremde yakınlarını kaybeden vatandaşlar, anıtı gezerken duygulu anlar yaşadı. Benzer törenlerle Kocaeli ve İstanbul'da da yapıldı.
Son Haberler