SON DAKİKA
Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Donbas'ta hayatını kaybeden askerlerin anneleri: Rusya oğullarımızı öldürüyor!

Donbas'ta hayatını kaybeden askerlerin anneleri: Rusya oğullarımızı öldürüyor!

Haber Giriş Tarihi: 28.08.2019 17:59
Haber Güncellenme Tarihi: 01.10.2019 15:56
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Donbas'ta hayatını kaybeden askerlerin anneleri: Rusya oğullarımızı öldürüyor!

Ukrayna başkenti Kıyiv’de (Kyiv) Rusya Büyükelçiliği binası önünde “Zaman İyileştirmiyor” isimli anma eylemi düzenlendi.

Ukrayna Savunma Bakanlığı tarafından organize edilen eylem Euromeydan Olayları sırasında ve Ukrayna'nın doğusunda hayatını kaybeden aktivistler ile askerleri anmak amacıyla düzenlendi.

Eyleme Donbas’ta hayatını kaybeden Ukraynalı askerlerin akrabaları da dahil olmak üzere 300'e yakın insan katıldı. Askerlerin anneleri Rus Büyükelçiliğinin çitine kanı sembolize eden kırmızı balonlar bağladı.

Eylemde konuşan annelerden biri, “Rusya ile hiçbir zaman kardeş olmayacağız! Aramızda kan ve gözyaşı nehri geçiyor.” diye kaydetti.

Eylemciler sloganlar atarak Rusya’dan Ukrayna topraklarında bulunan askerlerini geri çekmesini istedi.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.