Gürcistan Başbakanından ülkesinin toprak bütünlüğünü destekleyen Türkiye'ye teşekkür
Gürcistan Başbakanından ülkesinin toprak bütünlüğünü destekleyen Türkiye'ye teşekkür
Gürcistan Başbakanı İrakli Garibaşvili, ülkesinin toprak bütünlüğü ve NATO ile entegrasyonu sürecine güçlü desteğini sürdüren Türkiye'ye teşekkür etti.
Haber Giriş Tarihi: 12.03.2021 22:04
Haber Güncellenme Tarihi: 12.03.2021 22:04
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Gürcistan Başbakanı İrakli Garibaşvili, ülkesinin toprak bütünlüğü ve NATO ile entegrasyonu sürecine güçlü desteğini sürdüren Türkiye'ye teşekkür etti.
Gürcistan Başbakanlığından edinilen bilgiye göre Gürcistan Başbakanı İrakli Garibaşvili, bugün Türkiye'nin Tiflis Büyükelçisi Fatma Ceren Yazgan'ı kabul etti. Başbakanlıktan yapılan açıklamada, Tiflis'te hükumet binasında basına kapalı gerçekleşen görüşmede iki ülkenin stratejik ortaklık ve ikili iş birliğinin konuşulduğu bildirildi.
TÜRKİYE'YE TEŞEKKÜR
Söz konusu görüşmeye dair açıklamada, Gürcistan Başbakanının Büyükelçi Yazgan'a, Türkiye'nin Gürcistan'ın devam eden NATO ile entegrasyonu süreci, toprak bütünlüğü ve egemenliği konularında verdiği güçlü destek için teşekkür ettiği bilgisine yer verildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Gürcistan Başbakanından ülkesinin toprak bütünlüğünü destekleyen Türkiye'ye teşekkür
Gürcistan Başbakanı İrakli Garibaşvili, ülkesinin toprak bütünlüğü ve NATO ile entegrasyonu sürecine güçlü desteğini sürdüren Türkiye'ye teşekkür etti.
Gürcistan Başbakanı İrakli Garibaşvili, ülkesinin toprak bütünlüğü ve NATO ile entegrasyonu sürecine güçlü desteğini sürdüren Türkiye'ye teşekkür etti.
Gürcistan Başbakanlığından edinilen bilgiye göre Gürcistan Başbakanı İrakli Garibaşvili, bugün Türkiye'nin Tiflis Büyükelçisi Fatma Ceren Yazgan'ı kabul etti. Başbakanlıktan yapılan açıklamada, Tiflis'te hükumet binasında basına kapalı gerçekleşen görüşmede iki ülkenin stratejik ortaklık ve ikili iş birliğinin konuşulduğu bildirildi.
TÜRKİYE'YE TEŞEKKÜRSöz konusu görüşmeye dair açıklamada, Gürcistan Başbakanının Büyükelçi Yazgan'a, Türkiye'nin Gürcistan'ın devam eden NATO ile entegrasyonu süreci, toprak bütünlüğü ve egemenliği konularında verdiği güçlü destek için teşekkür ettiği bilgisine yer verildi.
Son Haberler