Karabağ'ı terk eden Ermeniler evleri ve ormanları yakıyor
Karabağ'ı terk eden Ermeniler evleri ve ormanları yakıyor
Karabağ’da Azerbaycan’ın tarihi harekatı sonrası imzalanan ateşkes anlaşması kapsamında Ermenilerin, yeniden Azerbaycan toprağı olan Kelbecer’i terk ettiği öğrenildi. Bölgeden yayılan görüntülerde, Ermeni asker ve vatandaşların gitmeden önce Azerbaycanlıların kullanamaması için evleri ve ormanları ateşe verdiği görüldü. İşte o görüntüler…
Haber Giriş Tarihi: 13.11.2020 15:06
Haber Güncellenme Tarihi: 13.11.2020 15:36
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Karabağ’da Azerbaycan’ın tarihi harekatı sonrası imzalanan ateşkes anlaşması kapsamında Ermenilerin, yeniden Azerbaycan toprağı olan Kelbecer’i terk ettiği öğrenildi. Bölgeden sosyal medyaya yansıyan bazı görüntülerde, Ermeni askerlerin ve vatandaşların, Kelbecer'i terk etmeden önce evleri ve ormanları ateşe verdiği gözlendi.
Azerbaycan’ın Karabağ’da zaferle sonuçlanan harekatı sonrası varılan anlaşma gereği Ermeniler, Kelbecer'i boşaltıyor. 15 Kasım’a kadar Kelbecer'i boşaltması gereken Ermenilerin terk ettiği bölgeleri ateşe verdiği bilgisine ulaşıldı.
ERMENİLER KARABAĞ'DA EVLERİ VE ORMANLARI ATEŞE VERİYOR
Karabağ'ı terk eden Ermenilerin evleri ve ormanları ateşe verdiği o görüntüler:
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Karabağ'ı terk eden Ermeniler evleri ve ormanları yakıyor
Karabağ’da Azerbaycan’ın tarihi harekatı sonrası imzalanan ateşkes anlaşması kapsamında Ermenilerin, yeniden Azerbaycan toprağı olan Kelbecer’i terk ettiği öğrenildi. Bölgeden yayılan görüntülerde, Ermeni asker ve vatandaşların gitmeden önce Azerbaycanlıların kullanamaması için evleri ve ormanları ateşe verdiği görüldü. İşte o görüntüler…
Karabağ’da Azerbaycan’ın tarihi harekatı sonrası imzalanan ateşkes anlaşması kapsamında Ermenilerin, yeniden Azerbaycan toprağı olan Kelbecer’i terk ettiği öğrenildi. Bölgeden sosyal medyaya yansıyan bazı görüntülerde, Ermeni askerlerin ve vatandaşların, Kelbecer'i terk etmeden önce evleri ve ormanları ateşe verdiği gözlendi.
Azerbaycan’ın Karabağ’da zaferle sonuçlanan harekatı sonrası varılan anlaşma gereği Ermeniler, Kelbecer'i boşaltıyor. 15 Kasım’a kadar Kelbecer'i boşaltması gereken Ermenilerin terk ettiği bölgeleri ateşe verdiği bilgisine ulaşıldı.
ERMENİLER KARABAĞ'DA EVLERİ VE ORMANLARI ATEŞE VERİYORKarabağ'ı terk eden Ermenilerin evleri ve ormanları ateşe verdiği o görüntüler:
Son Haberler