SON DAKİKA
Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Karabağ'ı terk eden Ermeniler evleri ve ormanları yakıyor

Karabağ’da Azerbaycan’ın tarihi harekatı sonrası imzalanan ateşkes anlaşması kapsamında Ermenilerin, yeniden Azerbaycan toprağı olan Kelbecer’i terk ettiği öğrenildi. Bölgeden yayılan görüntülerde, Ermeni asker ve vatandaşların gitmeden önce Azerbaycanlıların kullanamaması için evleri ve ormanları ateşe verdiği görüldü. İşte o görüntüler…

Haber Giriş Tarihi: 13.11.2020 15:06
Haber Güncellenme Tarihi: 13.11.2020 15:36
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Karabağ'ı terk eden Ermeniler evleri ve ormanları yakıyor

Karabağ’da Azerbaycan’ın tarihi harekatı sonrası imzalanan ateşkes anlaşması kapsamında Ermenilerin, yeniden Azerbaycan toprağı olan Kelbecer’i terk ettiği öğrenildi. Bölgeden sosyal medyaya yansıyan bazı görüntülerde, Ermeni askerlerin ve vatandaşların, Kelbecer'i terk etmeden önce evleri ve ormanları ateşe verdiği gözlendi.

Azerbaycan’ın Karabağ’da zaferle sonuçlanan harekatı sonrası varılan anlaşma gereği Ermeniler, Kelbecer'i boşaltıyor. 15 Kasım’a kadar Kelbecer'i boşaltması gereken Ermenilerin terk ettiği bölgeleri ateşe verdiği bilgisine ulaşıldı.

ERMENİLER KARABAĞ'DA EVLERİ VE ORMANLARI ATEŞE VERİYOR

Karabağ'ı terk eden Ermenilerin evleri ve ormanları ateşe verdiği o görüntüler:

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.