Kıbrıs'ın Fethi'nin 448'inci yılı KKTC'de kutlandı
Kıbrıs'ın Fethi'nin 448'inci yılı KKTC'de kutlandı
Haber Giriş Tarihi: 01.08.2019 20:32
Haber Güncellenme Tarihi: 01.10.2019 16:18
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Kıbrıs'ın Osmanlılar tarafından fethinin 448'inci yılı, Türk Mukavemet Teşkilatı'nın 61’inci ve Güvenlik Kuvvetleri Komutanlığı’nın 43’üncü kuruluş yıl dönümü olan 1 Ağustos Toplumsal Direniş Bayramı Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde (KKTC) törenlerle kutlanıyor.
Tören Atatürk Anıtı’na çelenklerin protokol sırasına göre sunulmasıyla başladı. Saygı duruşunun ardından İstiklal Marşı ile bayraklar göndere çekildi. Güvenlik Kuvvetleri Komutanı Tuğgeneral Tevfik Algan, anıt özel defterini imzaladı. Kurmay Binbaşı Hayati Kabak da günün anlam ve önemini belirten konuşmayı yaptı. Törenlere, Güvenlik Kuvvetleri Komutanı Tuğgeneral Tevfik Algan, Cumhuriyet Meclisi Başkan Yardımcısı Zorlu Töre, Güvenlik Kuvvetleri Komutanı Yardımcısı Tuğgeneral Cemal Volkan, Güvenlik Kuvvetleri Kurmay Başkanı Tank Albay Osman Akyıldız, Polis Genel Müdürü Süleyman Manavoğlu, Mukavemet Teşkilatı (TMT) Mücahitler Derneği Başkanı Yılmaz Bora, askeri ve polis yetkilileri, dernek, kurum ve kuruluşlarından temsilciler ve vatandaşlar katıldı.
ALGAN ANIT ÖZEL DEFTERLERİNİ İMZALADI
Güvenlik Kuvvetleri Komutanı Tuğgeneral Tevfik Algan, her iki törende de anıt özel defterini imzaladı. Tuğgeneral Algan, Atatürk Anıtı’ndaki Anıt Özel Defteri’ne şunları yazdı: “Aziz Atatürk, Kıbrıs’ın Fethi'nin 448’inci, Türk Mukavemet Teşkilatı’nın 61’inci ve Güvenlik Kuvvetleri Komutanlığı’nın 43’üncü kuruluş yıl dönümünde huzurunuzda bulunmanın gururunu yaşıyoruz. Mücahit Kıbrıs Türk halkı, temellerini, ilke ve inkılapların üzerine kurduğu Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetini göstermiş olduğun muasır medeniyetler seviyesine ulaştırmak için her geçen gün daha fazla çalışmaktadır. Bizler de Güvenlik Kuvvetleri Komutanlığı olarak yüksek disiplin, moral ve üstün donanım ile çalışarak, Kuzey Kıbrıs’ta Kıbrıs Türk Barış Kuvvetleri Komutanlığı ile barışın ve huzurun teminatı olmaya devam etme azim ve kararlılığındayız. Bu duygu ve düşünce ile manevi huzurunuzda eğiliyoruz. Ruhunuz şad olsun.”
Tuğgeneral Algan, Şehitler Anıtı Özel Defteri’ne ise şunları yazdı: “Kıbrıs’ın Fethi'nin 448’inci, Türk Mukavemet Teşkilatı’nın 61’inci ve Güvenlik Kuvvetleri Komutanlığı’nın 43’üncü kuruluş yıl dönümlerinde bir kez daha manevi huzurunuzda olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Mübarek kanlarınızla sulanan bu kutsal topraklarda istikbale güvenle bakabiliyorsak, bunu sizlere borçlu olduğumuzun bilinci ve idraki içerisindeyiz. Güvenlik Kuvvetleri Komutanlığı olarak onurlu ve zorlu bir mücadele sonucunda kurulan Cumhuriyetimizi dünya var oldukça yaşatacak ve uğruna can verdiğiniz şanlı bayrağımızı vatanın her karış toprağında dalgalandıracağız. Bu duygu ve düşüncelerle hepinizi minnet ve şükranla anıyor, manevi huzurunuzda saygıyla eğiliyoruz. Ruhlarınız şad olsun.”
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kıbrıs'ın Fethi'nin 448'inci yılı KKTC'de kutlandı
Kıbrıs'ın Osmanlılar tarafından fethinin 448'inci yılı, Türk Mukavemet Teşkilatı'nın 61’inci ve Güvenlik Kuvvetleri Komutanlığı’nın 43’üncü kuruluş yıl dönümü olan 1 Ağustos Toplumsal Direniş Bayramı Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde (KKTC) törenlerle kutlanıyor.
ALGAN ANIT ÖZEL DEFTERLERİNİ İMZALADITören Atatürk Anıtı’na çelenklerin protokol sırasına göre sunulmasıyla başladı. Saygı duruşunun ardından İstiklal Marşı ile bayraklar göndere çekildi. Güvenlik Kuvvetleri Komutanı Tuğgeneral Tevfik Algan, anıt özel defterini imzaladı. Kurmay Binbaşı Hayati Kabak da günün anlam ve önemini belirten konuşmayı yaptı. Törenlere, Güvenlik Kuvvetleri Komutanı Tuğgeneral Tevfik Algan, Cumhuriyet Meclisi Başkan Yardımcısı Zorlu Töre, Güvenlik Kuvvetleri Komutanı Yardımcısı Tuğgeneral Cemal Volkan, Güvenlik Kuvvetleri Kurmay Başkanı Tank Albay Osman Akyıldız, Polis Genel Müdürü Süleyman Manavoğlu, Mukavemet Teşkilatı (TMT) Mücahitler Derneği Başkanı Yılmaz Bora, askeri ve polis yetkilileri, dernek, kurum ve kuruluşlarından temsilciler ve vatandaşlar katıldı.
Güvenlik Kuvvetleri Komutanı Tuğgeneral Tevfik Algan, her iki törende de anıt özel defterini imzaladı. Tuğgeneral Algan, Atatürk Anıtı’ndaki Anıt Özel Defteri’ne şunları yazdı: “Aziz Atatürk, Kıbrıs’ın Fethi'nin 448’inci, Türk Mukavemet Teşkilatı’nın 61’inci ve Güvenlik Kuvvetleri Komutanlığı’nın 43’üncü kuruluş yıl dönümünde huzurunuzda bulunmanın gururunu yaşıyoruz. Mücahit Kıbrıs Türk halkı, temellerini, ilke ve inkılapların üzerine kurduğu Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetini göstermiş olduğun muasır medeniyetler seviyesine ulaştırmak için her geçen gün daha fazla çalışmaktadır. Bizler de Güvenlik Kuvvetleri Komutanlığı olarak yüksek disiplin, moral ve üstün donanım ile çalışarak, Kuzey Kıbrıs’ta Kıbrıs Türk Barış Kuvvetleri Komutanlığı ile barışın ve huzurun teminatı olmaya devam etme azim ve kararlılığındayız. Bu duygu ve düşünce ile manevi huzurunuzda eğiliyoruz. Ruhunuz şad olsun.”
Tuğgeneral Algan, Şehitler Anıtı Özel Defteri’ne ise şunları yazdı: “Kıbrıs’ın Fethi'nin 448’inci, Türk Mukavemet Teşkilatı’nın 61’inci ve Güvenlik Kuvvetleri Komutanlığı’nın 43’üncü kuruluş yıl dönümlerinde bir kez daha manevi huzurunuzda olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Mübarek kanlarınızla sulanan bu kutsal topraklarda istikbale güvenle bakabiliyorsak, bunu sizlere borçlu olduğumuzun bilinci ve idraki içerisindeyiz. Güvenlik Kuvvetleri Komutanlığı olarak onurlu ve zorlu bir mücadele sonucunda kurulan Cumhuriyetimizi dünya var oldukça yaşatacak ve uğruna can verdiğiniz şanlı bayrağımızı vatanın her karış toprağında dalgalandıracağız. Bu duygu ve düşüncelerle hepinizi minnet ve şükranla anıyor, manevi huzurunuzda saygıyla eğiliyoruz. Ruhlarınız şad olsun.”
Son Haberler