İşgalciler Bahmut'taki çocuk hastanesini hedef aldı
İşgalciler Bahmut'taki çocuk hastanesini hedef aldı
İşgalci Rusya, bir türlü ele geçiremediği Bahmut’u bombardıman altında tutuyor. Son yapılan saldırıda, bir çocuk hastanesi işgalcilerin hedefi oldu.
Haber Giriş Tarihi: 27.01.2023 17:36
Haber Güncellenme Tarihi: 27.01.2023 19:55
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Rus işgal güçleri, son dönemde Ukrayna'nın doğusundaki Donetsk bölgesinde sıcak çatışmaların yaşandığı Bahmut kentini kontrol altına almaya çalışıyor. Rusya, kente her gün saldırarak yerleşim birimlerini yerle bir ediyor.
???? İşgalciler #Bahmut'taki çocuk hastanesini hedef aldı
Dün düzenlenen saldırı sırasında işgalciler, Bahmut’taki çocuk hastanesini bombaladı. Sosyal medyada saldırıya maruz kalan hastanenin görüntüleri paylaşıldı. İşgalcilerin kasıtlı olarak hastaneyi hedef aldığı aktarıldı. Paylaşılan videoda, binadaki tüm pencerelerin kırıldığı ve binanın bir kısmının ise yıkıldığı görüldü.
İŞGALCİ RUSYA, AYLARDIR BAHMUT’U BOMBALIYOR
Ukrayna'nın doğusundaki Donetsk bölgesinde yer alan Bahmut kenti yakınlarında son dönemlerde yoğun çatışmalar yaşanıyor. Bahmut yönündeki çatışmalar, Mayıs 2022’den bu yana devam ediyor. Kremlin kontrolündeki propaganda haber ajansları, Rus ordusunun şehre girdiği konusunda birkaç kez haber yaptı. Ancak kent, Ukrayna ordusunun kontrolü altında kalmaya devam ediyor.
Ukrayna ordusunun güçlü direnişine ve büyük can kayıplarına rağmen işgalci Rus ordusu, harap olmuş kenti ele geçirme girişimlerinden vazgeçmiyor. Uydudan çekilen görüntülerde 6 aydır aralıksız süren çatışmalardan sonra Bahmut kentinin harabeye dönüştüğü görülüyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
İşgalciler Bahmut'taki çocuk hastanesini hedef aldı
İşgalci Rusya, bir türlü ele geçiremediği Bahmut’u bombardıman altında tutuyor. Son yapılan saldırıda, bir çocuk hastanesi işgalcilerin hedefi oldu.
Rus işgal güçleri, son dönemde Ukrayna'nın doğusundaki Donetsk bölgesinde sıcak çatışmaların yaşandığı Bahmut kentini kontrol altına almaya çalışıyor. Rusya, kente her gün saldırarak yerleşim birimlerini yerle bir ediyor.
BAHMUT'TA ÇOCUK HASTANESİ BOMBALANDI
Dün düzenlenen saldırı sırasında işgalciler, Bahmut’taki çocuk hastanesini bombaladı. Sosyal medyada saldırıya maruz kalan hastanenin görüntüleri paylaşıldı. İşgalcilerin kasıtlı olarak hastaneyi hedef aldığı aktarıldı. Paylaşılan videoda, binadaki tüm pencerelerin kırıldığı ve binanın bir kısmının ise yıkıldığı görüldü.
İŞGALCİ RUSYA, AYLARDIR BAHMUT’U BOMBALIYOR
Ukrayna'nın doğusundaki Donetsk bölgesinde yer alan Bahmut kenti yakınlarında son dönemlerde yoğun çatışmalar yaşanıyor. Bahmut yönündeki çatışmalar, Mayıs 2022’den bu yana devam ediyor. Kremlin kontrolündeki propaganda haber ajansları, Rus ordusunun şehre girdiği konusunda birkaç kez haber yaptı. Ancak kent, Ukrayna ordusunun kontrolü altında kalmaya devam ediyor.
Ukrayna ordusunun güçlü direnişine ve büyük can kayıplarına rağmen işgalci Rus ordusu, harap olmuş kenti ele geçirme girişimlerinden vazgeçmiyor. Uydudan çekilen görüntülerde 6 aydır aralıksız süren çatışmalardan sonra Bahmut kentinin harabeye dönüştüğü görülüyor.
Son Haberler