SON DAKİKA
Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Türk bayrağı, 12 yıl sonra Şam'da göndere çekildi

Türkiye'nin Şam Büyükelçiliği, Esed rejiminin devrilmesinin ardından 12 yıl sonra yeniden faaliyete geçti. Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, sosyal medyadan açıklama yaparak "hayırlı olsun" ifadelerini kullandı.

Haber Giriş Tarihi: 15.12.2024 09:55
Haber Güncellenme Tarihi: 15.12.2024 10:01
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Türk bayrağı, 12 yıl sonra Şam'da göndere çekildi

Türkiye Cumhuriyeti, Suriye'nin başkenti Şam'daki büyükelçiliğini yeniden faaliyete geçirdi. Moritanya'nın başkenti Nuakşot'ta Büyükelçi olarak görev yapan Burhan Köroğlu, Türkiye'nin Şam Büyükelçiliği Geçici Maslahatgüzarı olarak atandı. Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Burhan Köroğlu'na yeni görevini tebliğ etti.

Böylece Türkiye'nin Şam Büyükelçiliğinde Türk bayrağı göndere çekilerek; 12 yıl aradan sonra elçilik faaliyetleri yeniden başlamış oldu.

HAKAN FİDAN, TÜRK BAYRAĞINI PAYLAŞTI

Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Türkiye'nin Şam Büyükelçiliğinin faaliyetlerine tekrar başladığını duyurdu. Sosyal medyadan açıklama yapan Fidan, "hayırlı olsun" sözlerini paylaştı.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.